Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik heb de loterij helaas niet gewonnen.. Balingehof is No cure no pay.. dus wanneer dat 1000,- zou kosten en het probleem is opgelost heb ik dat er voor over..! janinetjjj schreef:famkespessoa schreef:Mijn tip is: kijk eens op www.2moons.nl dat is de site van Petra Vlasblom: zij heeft mij super geholpen met mijn trailerprobleem: is honderd procent betrouwbaar en je kunt haar gewoon eens bellen: ze komt naar je toe en is niet absurd duur. Echt een aanrader, daar waar er ook heel veel kwakzalvers rondlopen.Ook wel eens van gehoord, schijnt een goede te zijn
bedankt voor de tip. Kris25 schreef:...want bij mijn paardje is het andersom. Die wil de trailer niet op en zodra hij er eenmaal (na veel trekken duwen enz) opstaat is er niets aan de hand...

) wel gewoon in een vrachtwagen doet...Misschien vindt ze(of hij) de trailer onstabiel en een vrachtwagen (is groter maar miss voor haar/hij) stabieler. anders weet ik het ook niet
In een vrachtwagen (of ter vergelijking, een stadsbus) is dat vele malen makkelijker.
ditchie schreef:het gaat erom dat ze overdwars staat... we hebben al een extra hoge, lange en brede 2 paardstrailer... dus met zo'n kleine wagen los ik het probleem nog niet op.