unamie schreef:je hoeft er niet voor gestudeerd te hebben om daar een oordeel over te vellen
in mijn profiel zul je dan ook geen paard tegen komen met de (hals spieren) op de verkeerde plaats omdat het dier rugpijn heeft
Het is fijn om te weten dat jij zoveel van mijn pony en haar geschiedenis af weet, misschien kun je mij ook vertellen waar ze vandaan komt en wie haar ouders zijn en of ze in haar veulen periode goed behandeld is
Tjongejonge ik heb al veel onzin gehoord in mijn leven, maar dit slaat werkelijk alles.
Jij beweert dus dat mijn pony die (verkeerde) bespiering heeft opgelopen van een volgens jou een fout zadel. Ik vind het ook heel knap dat jij vanaf een foto kunt zien dat mijn pony rugpijn heeft
Sorry hoor deze hele discussie begint zo langzamerhand behoorlijk op mijn lachspieren te werken,ik ga dan ook niet meer serieus op jou beweringen in.
Er zijn genoeg andere mensen met verstand van dit soort dingen die ik meer respecteer.
Ik zou zeggen TS succes met je zoektocht naar een goed zadel.
Als je weinig te besteden hebt is een zadelmarkt zadel best te doen, als je er voor zorgt dat het goed past (laat dit anders door iemand met verstand
controleren).Heb je geen vertrouwen hier in, wat ik me goed kan voorstellen na deze discussie ga dan op zoek naar een goed 2e hands zadel via een ruitersportzaak en niet particulier.