paard in 1 uur zadelmak voor 100 euro

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

MissRoxyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 13:22

Citaat:
judith_cloud schreef:
Denk eerlijk gezegd dat er wel mensen zijn die er intrappen. Kijk naar mensen als emiel voest (ben en trouwens niet zeker van of hij zoiets doet maar de enigste naam die ik hier in ken ) In zo'n demo hebben ze een paard dat nog nooit een zadel op heeft gehad. En aan het einde rijden ze er zo me weg. Weet er verder niet veel en waag me er niet aan om een uitgesproken mening er over te hebben aangezien ik er niet veel over weet.

Citaat:
Sorry hoor, maar wat Emiel Voest doet is in de verste verte niet overeenkomstig met wat er hier op het filmpje vertoond werd. Emiel Voest en soortgelijke zijn echte professionals die met beleid een paard beleren. Wat je die prutsers op het filmpje zag doen, was echt spelen met je leven.

Ahaha ik wou net reageren ,Emiel Voest doet het juist met beleid

Splinter

Re: paard in 1 uur zadelmak voor 100 euro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 13:40

Ik denk niet dat Judith bedoelt dat Emiel het niet goed doet, maar dat er door mensen zoals emiel ook sneller in zulke advertentie gelooft wordt aangezien het wél mogelijk is! Snappie?

Ik heb het niet gezien en ik geloof ook dat ik het filmpje niet wil zien, verder ken ik ook geen gedupeerden

Yell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 13:55

wat een raar volk. Ik hoop dat die praktijken snel stopgezet kunnen worden

Amina_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 13:56

Ik heb dat filmpje ook gezien ,
waarschijnlijk denken de mensen die hun paard daarheen brengen dat ze na 1 uur al meteen aan het zware werk (dressuur ,springen ) kunnen beginnen terwijl de mensen van de advertentie met 'zadelmak' bedoelen dat het paard gewoon de ruiter kan verdragen maar meer ook niet .
Ik zou mijn paard er zelf niet naartoe brengen en idd , een paard heeft de tijd nodig om alles te verwerken .

MissRoxyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:01

Splinter schreef:
Ik denk niet dat Judith bedoelt dat Emiel het niet goed doet, maar dat er door mensen zoals emiel ook sneller in zulke advertentie gelooft wordt aangezien het wél mogelijk is! Snappie?

Ik heb het niet gezien en ik geloof ook dat ik het filmpje niet wil zien, verder ken ik ook geen gedupeerden

haha oke ,bedoelde het ook niet aanvallend ofzo hoor (Voor als mensen het misschien zo opvatten )

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:04

engeltjuh_15 schreef:
Waarom zoek je gedupeerden dan? Wil je er zelf ook aan beginnen?
Dat filmpje zegt toch al genoeg over hoe het zadelmak maken gaat?

Niet alleen het filmpje.
Het idee op de manier hoe ze het doen...is al vreselijk!

Gwenny

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 14:13

Hoi

Ik plaats deze topic om deze mensen aan te kunnen pakken.

Gwen

milo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:15

schurken!!!! ik ben wel benieuwd naar het filpje eigenlijk..

arme paarden, aan de ene kant zeg ik: als ze dat doen met mijn paard, sla ik ze eraf! aan de andere kant kan je ook zo overdonded zijn zelf, dat je er maar bijstaat te kijken..

CheekyTiger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:31

Ja wat een ... mensen! Maar hoelang duurt het ongeveer om een paard zadelmak te maken (incl. bereden)?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:35

Splinter schreef:

Dat bedoel ik inderdaad. Ik wou niet zeggen dat zij het verkeerd doen. Ik weet dat zij juist de gene zijn die het goed doen. Alleen door het zien van zo iets gaan mensen hun paarden denk ik sneller naar een niet-profesionele sturen.

Revanches

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:39

Gwenny schreef:
Hoi

Ik plaats deze topic om deze mensen aan te kunnen pakken.

Gwen

Hoe wil je dat gaan doen dan?

wyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:44

ik vraag me af of de ts zelf ook een gedupeerde is??

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:51

Ik verwacht van wel, anders hoef je ze ook niet aan te pakken

maar ik vraag me af of er wat aan te pakken valt?
Want duidelijk was waar je het paard heen bracht.

Als ze daar wat duidelijkheid in geeft, kan ze wellicht meer geholpen worden dan nu.

wyona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:53

lijkt mij ook runningkawa! (bah wat zijn we het weer walgelijk eens met elkaar hahahaha)

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:53

ik ben ook erg benieuwd na het filmpje.. kunnen we het filmpje nog ergens anders bekijken??

Vicks

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:55

Dab wil je de manier waarop ze die arme beestjes "zadelmak" hebben gemaakt niet weten...

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:56

echt waar?? zo erg??

wyona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:59

ik hoef het niet zonodig te zien.
ik weet dat er van die misbaksels rondlopen die dit soort dingen flikken. ik hoorde een paar jaar terug iemand over het braaf maken van een paard. een paard die de ruiter er steeds afgooide dus. die hadden ze naar de desbetreffende persoon gebracht. paard kreeg een zak over zijn kop en werd helemaal lens geslagen. nadat ze dat gedaan hadden (paard stond te trillen over zijn hele lijf van angst) hebben ze er een ruiter opgezet. wilde die weer de ruiter eraf bokken werd het herhaald. net zo lang dat dat paard de ruiter toeliet op zijn rug. bah heb een hekel aan dat soort mensen. zou het ook niet moeten zien want dan ga ik hun meppe!!!

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 15:14

Was dat van dat Belgse bedrijf?

Ik toen namelijk wel een filmpje gezien op kapaza of marktplaza (weet niet meer welke) dat ze erop gingen in stal, bit werd door zijn bek gerukt etc. Heb toen nog met grote ogen zitten kijken

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 15:20

Sommige mensen zou je soms wel eens ter plekke door mekaar schudden. Zo behandel je dieren gewoon niet! Dat van Quellian hierboven maakt me echt gewoon misselijk als ik bedenk hoe dat paard zich wel niet moet voelen. Goed zadelmak maken duurt weken zoniet maanden en ik denk dat als er 'paardenkenners' zijn die dat niet weten dat deze mensen geen paarden mogen houden!

wyona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 15:24

heb geen idee waar dat was. wil het geloof ik ook niet weten. ben in staat om ernaar toe te gaan en hetzelfde te doen met hun!
snap egt niet dat mensen hun paard daar naartoe brengen! die lui worden betaald om hun paard te mishandelen! ik denk eerder dat je eens bij je eige te raden moet gaan als je paard je eraf bokt of je zelf niet iets fout doet of dat het ligt aan niet passende spullen!

Mayflower_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 15:29

En die advertentie er toen bij ''deze methode wordt snel geaccepteerd door het paard'' Om van te kotsen gewoon!

Piaffe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 15:31

Is er niet ergens een link van dat filmpje? Of per pb verkrijgbaar?

wyona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 15:33

paard zal wel moeten anders word tie weer afgerosd!!

Mayflower_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 15:38

...
Is van dezelfde vent!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-01-06 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: link verwijderd