Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
crossmonster schreef:bij de boerenbond heb je ad3 nogwattes vitamine supplement, staat bij de koeien en schapen spullen, is ook gewoon voor paarden, is veel goedkoper als de paardenspuiten, omdat alles waar het labeltje paard op staat, veel duurder is .
moet je drie dagen achter elkaar ove het voer geven, paarden reageren er supergoed op.
ik geef die van mij het altijd voor en na een cross.
XlucienneX schreef:crossmonster schreef:bij de boerenbond heb je ad3 nogwattes vitamine supplement, staat bij de koeien en schapen spullen, is ook gewoon voor paarden, is veel goedkoper als de paardenspuiten, omdat alles waar het labeltje paard op staat, veel duurder is .
moet je drie dagen achter elkaar ove het voer geven, paarden reageren er supergoed op.
ik geef die van mij het altijd voor en na een cross.
\
is dat een flesje met groen etiket en bruin spul erin?
met een flacon waar je iets inhoog pompt?
reginasangel schreef:Het kan het lichaam (net als bij mensen trouwens) een opkikker geven ALS de dip komt door vitamine gebrek.
RUBYWHITE schreef:porcherijder heeft gelijk, ik heb het ook gedaan en hoorde onlangs van mijn da dat het echt zonde geld is. Nu voer ik extra supplementen bij, niet omdat mijn paarden verkouden zijn oid. Ik doe het ook alleen winterdag omdat het voer rantsoen vaak dan ook wat anders is...