Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Justarman schreef:chelsea: ik dnek dat niet iedereen zo'n portemonne heeft als jij
Margreet schreef:Als je het wilt hebben over kwaliteitsspul, noem dan niet Kieffer als voorbeeld...

)

Gisteren stond ik te wachten in de ruitersportzaak, keek even bij de hoofdstellen, pakte een stubben en een kieffer, maar wat een verschil is dat zeg 

) maar wat die kieffer zadels betrefd vind ik het wel bagger..! ze zitten hard en de zweetbladen slijten als ik weet niet wat.. verder vind ik het leer nogal stijf.. maar bij de hoofdstellen niet. en het is natuurlijk maar hoe je ermee om gaat 
* ik rijd zelf ook met de ainsley dressuurzadels
en met de pessoa dekjes van ongeveer 60 euro per stuk.. maar ze blijven mooi en ik hoef niet elke keer nieuwe te kopen.. ik heb ook zo'n dekje van equi horse, zo'n hele dikke waarvan ze zeggen dat ej die een jaar kan gebruiken zonder dat je hem hoeft te wassen.. nou dat doe ik niet ik was hem om de week maar dat is echt een top dekje.~..! hij kostte ook 100 euro
maar die heb ik ook al 4 jaar..
Justarman schreef:leuke conclusie alane