Betalen van een binnenbak.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 10:13

Die lijst moet je natuurlijk wel kunnen vertrouwen en juist omdat iedereen elkaar kent kan je het makkelijk controleren, vooral als je datum en tijd van aankomst erbij moet zetten. Is er iemand aan het rijden en de lijst is niet ingevuld dan kan je diegene er goed op aanspreken, desnoods een aparte lijst met waarschuwingen ophangen( ik zou mijn naam daar niet op willen tegenkomen, des te meer reden om me aan de regels te houden.)

Wij mogen na telefonisch overleg of per SMS, gebruik maken van de bak van Jolein Klomp. Zo'n luxe zou ik niet graag verloren zien gaan door misbruik van anderen. Als Jolein dan ook belt met de vraag of ik weet wie er in de bak zijn geweest dan zal ik dat ook altijd vertellen, het zijn n.l. altijd dezelfde die niet melden maar wel rijden.( vooral als Jolein op concours is)

MrsSoliana

Re: Betalen van een binnenbak.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 12:49

Ik vind prijs verhogen e.d. geen optie. Het probleem is dat die mensen €15 euro vragen om te rijden en dat er mensen zijn die niet betalen. Er moet dus naar een oplossing worden gezocht dat iedereen die gebruik maakt van die bak netjes iedere maand zijn geld betaald.

Met sleutels gaan werken lijkt mij geen optie zoals hier al is beschreven zijn er dan nog teveel manieren om fraude te plegen.

Wat Russel schreef ben ik wel mee eens, het zelfde systeem als sommige fietsentallingen op het station. Een kaartje eraan hangen, wel een stevig eventueel geplastifiseerd kaartje wat niet makkelijk is na te maken. Mocht er dan toch nog problemen komen met mensen die fraude plegen zou ik gaan werken met waarschuwingen met sancties daar tegenover. Bijvoorbeeld na 3 keer onbetaald de bak betreden niet meer mogen komen.

Gjilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 12:56

Ik hoorde vandaag dat er zelfs mensen waren geweest die de eigenaar helemaal niet kende

Voor dit jaar gaan we er wss niks meer aan doen, vanaf 14 februari komen er schapen in de hal, dus dan kunnen we toch al niet rijden.

Mijn pappa is gister even naar de eigenaar toe geweest, en hebben besloten dat we volgend jaar met de vaste ploeg (die dus wel betalen) om tafel gaan om er over te praten.

Ik denk dat zon lijst ophangen toch best een goed idee is, het drukt je nl met de neus op de feiten. Bovendien komt er waarschijnlijk een (al dan niet werkende) toezichtscamera.

Meer tips zijn altijd welkom