wintec met leren beugelriemen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 17:46

Renske_fjord schreef:
Sammie schreef:
Kan en mag gewoon, alleen vervalt je garantie zo wel.

Aha dat is inderdaad wel jammer. Wat vinden jullie van de kunststof beugelriemen dan? Hoe duur zijn deze?
Die van Thorowgood zijn 38 euro en ze bevallen prima (3 keer mee gereden, dus slijtvastheid onbekend). Het zullen geen stubbenkwaliteitsriemen zijn verwacht ik.

angelaxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 08:41

waar ik dat vandaan heb van mijn zadelmaker
ik heb zelf van die nylon dingen gehad, ze waren best fijn maar gaan heel snel kapot
nu heb ik van die riemen die bij de wintec horen maar die zijn wel heel stroef en helemaal niet soepel.
Kraken daar heb ik meerdere mensen over gehoord heb ik eigenlijk nog nooit last van gehad en ik draag me riemen onderlangs met de gesp van mijn beugelriem naar beneden

ramnoke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 10:11

Ik heb ook een Wintec zadel met lederen beugelriemen, rijd nu al een jaar dagelijs mee.

Nog geen slijtageplekken, nier onderlangs en ook niet bovenlangs.

In de ruitersportzaak waar ik dit zadel compleet gekocht heb is niets gezegd over het vervallen van de garantie wanneer ik er leren beugelriemen aan zou hangen, ze raadde het zelfs aan omdat deze langer meegaan.

Renske_fjord

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 13:07

Dan nog een vraagje. hebben jullie bij de wintec 500 vz slijting van het flapje boven de gesp van de beugelriemen?? Ben ik wel benieuwd naar. En wat is het beste qua maat van de kniewrongen?