Cap ???

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

diandra_15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 21:54

Ik ryd zonder cap. Me nichtje is met een cap van het paard gevallen en heeft een splinter van de cap in der hoofd gekregen en zit nu dus wel in een invalide wagentje, maar als het moet dan moet het:d

__Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 21:55

Ik rijd áltijd met cap, ondanks dat ik een heel betrouwbare pony heb. Ik ga wat dat betreft mee met wat Sily zegt. Als je valt en je komt toevallig slecht terecht dan kan dat voor altijd schade veroorzaken. Ook al viel je niet hard.

Overigens rijden bij mij op stal de meesten ook zonder cap.

Marijkjuh

Re: Cap ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 21:59

Je moet het natuurlijk zelf weten, maar op de stal waar ik rij kom ik er volgens mij niet op zonder cap. Maar ik val geregeld van m'n pony af en het komt er altijd op neer dat ik met me hoofd op de grond sla Maar ik vind het niet zo vreemd dat je ouders dat zeggen, ze hebben gewoon het beste met je voor en ze willen niet dat je wat overkomt ( zo zitten ouders nou eenmaal in elkaar )

Arsen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 22:01

Bij mij is het juist andersom. Ik heb hem zelf altijd op, ook in de bak. Mijn moeder rijdt sinds kort ook en die moet van mij een cap op! Het hout van de bakrand vooral de paaltjes) is echt niet zachter dan de bomen in het bos.

stefanietjuh

Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 22:04

Ik reed eerst ook altijd zonder cap.. vond ik gewoon fijner.
Maar ben verstandiger geworden na een flinke val en zet voortaan me cap op! Dit kan je namelijk een hersenletsel voorkomen!! Ze hebben het niet zomaar uitgevonden hoor. Dus gewoon opzetten, niet denken dat je dan niet meer stoer ofzo bent of dat je dan voor l*l rijdt.. neeh, je bent dan juist verstandig bezig en je laat zien dat je weet waar je mee bezig bent.
Dus zet gewoon op.

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 23:07

Ik rijd altijd met cap en sinds kort ook met een BP. Dit omdat ik een jonge pas ingereden halfbloed heb die nog wel eens een sprongetje of sprintje kan maken. Het is toch niet zo moeilijk om even een cap op eje hoofd te zetten

Puera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 10:31

Toen ik mijn pony had, reed ik al gauw niet meer met cap. Sinds ik dit paard heb (ruim 5 jaar) rijd ik vrijwel nooit zonder cap. Gebeurt echt zelden dat ik er zonder cap op stap. Waarom? Het is een dier. Er kan altijd wat gebeuren waardoor ik eraf val. Die dingen zijn er niet voor niets.

Dit is een eeuwig durende discussie. 't Maakt mij allemaal niet uit. Ik doe een cap op en een ander die 't niet doet moet 't zelf weten. 't Is niet mijn hoofd waar diegene op valt. En natuurlijk, je kunt ook op een andere manier raar vallen. Maar goed, ik vind een cap er gewoon bij horen, dus ik rij er gewoon mee. En ik respecteer de mening van diegene die er niet mee rijd.

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 10:39

Als je mijn dochter zou zijn zou je van mij ook je cap op moeten. Is niet meer dan normaal, die dingen zijn niet voor niets uit gevonden.

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 10:49

Ik rij altijd met cap. Ondanks dat ik al 9 jaar rij en mijn Hafje een luie donder is, ben ik er al vaak genoeg behoorlijk hard afgedonderd en nog gevaarlijk ook !! Laatst recht met mijn gezicht in het harde duinzand, de klap werd behoorlijk afgeweerd door de klep van mijn cap. 2x met me cap tegen de straat... Nou, dan laat je die cap echt niet meer liggen !!! Hoe goed je ook rijdt, hoe braaf je paard ook is, een ongeluk zit in een klein hoekje, zelfs in een bak. Dus wat mij betreft : Cap op je kop !!! En voor degenen die dat niet doen, heb ik ook geen moeite mee. Maar ik zou het niet doen.

Saar_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-06 17:40

Heey ....
Bedankt voor jullie reacties !
ik zie nu in dan het helemaal niet zo (debiel) is om met een cap te rijden TnX

Lucifer123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 17:46

goedzo, ik rijd zelf ook altijd met een cap op m'n hoofd. eerlijk gezegd durf ik nieteens zonder erop, ookal is mijn pony nog zo betrouwbaar. ik vind het er eigenlijk ook niet mooi uitzien zonder cap, bij die mensen denk ik altijd: wat een idioten dat ze zonder cap rijden. en als je gewoon een mooie cap koopt die je lekker vind zitten merk je er toch ook niet veel van?