ankem schreef:Roeckl
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ankem schreef:Roeckl
Lucifer123 schreef:weet ook iemand of die roeckl handschoenen slijtvast zijn? of in iedergeval langzaam slijten? want ik verslijt nogal wat handschoenen
Ik vind ze super en ook aardig slijtvast hoor. Ik rij elke dag eigen paard (bijna dan) en 2 bijrijdpaarden die heeeeeel erg sterk zijn en trekken
en doe er al ruim 1,5 jaar mee!!
Ik vind ze superfijn.
Na een maand gebruik zijn ze al enorm veel gesleten.
noraahlover schreef:noraahlover schreef:Ik heb altijd die van : Equipage
Ze slijten niet heel langzaam, maar ook niet super snel, ik doe denk ik ongeveer een half jaar met 1 paar, en dan zitten er gaatjes in en worden ze slechter, maar nou wil mijn pony ook nog wel eens hangen, en ik rijd er altijd mee, en ze zijn geloof ik €17,95
Ik zal er ook nog ffuh een plaatje bij doen:
Er zijn best wel veel kleuren, maar kon alleen deze op internet vinden...
. Ik denk dat ik voor de wedstrijden ook maar eens een paar mooie witte Roeckl handschoenen aanschaf.
ben benieuwd

ankem schreef:Ik heb alles aangehad en Roekcl zat het lekkerste. Ik vind ze alleen niet slijtvast. Heb toen geloof ik 29,95 voor een paar betaald en dat was een half jaar geleden. Bij twee vingers wordt de stof echt dunner.
Misschien een slecht fabrikaat ertussen.
Manon schreef:Ik heb deze van Roeckl :
Heb er 2 paar van en met m'n eerste paar doe ik nu al zo'n 3 jaar en die gaan nu wel licht slijten. Het andere paar is voor wedstrijden, dus die blijven wel langer goed hoop ik.