Eurostar rijbroeken

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 19:42

Mijn verwende onderstel heeft normaliter alleen maar kentucky of cavallo om het lijf, maar ik heb een eurostar broek, een witte, dus die draag ik zelden, echter ik kan mij nog levendig herinneren dat het een heerlijke broek was, zeker voor de prijs. Ik kan hem je dus aanraden.

karin1986

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 19:46

janinetjjj schreef:
Ik heb de eurostar klara gehad, dat is echt 4x niks, ze beginnen erg snel te pillen. De eurostar klarissa heeft die dat ook ??
De eurostar finale heb ik als wedstrijdbroekVroeger heb ik wel eens een sprint gehad maar dat is niet echt fijn vind ik.
Verder heb ik nog wat geruitte eurostars en die zijn ook altijd goed

Ik heb deze rijbroek nu ook en heb dit inderdaad ook.

Maar goed, in ieder geval beter dan Mondoni: mijn eerste broek was binnen de kortste keren al kapot en de broek die ik in januari op mijn verjaardag kreeg was ook binnen 1 dag uitgescheurd bij het zitvlak.

Ik ga toch voor Eurostar, maar hoop wel dat die Klara niet meer gaat pluizen...

QueJira

Re: Eurostar rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 20:07

ben ik dan de enige die de knoopjes die op de steekzakken zitten meestel binnen een dag kwijt is Ik haat eurostar echt,heeft me al veel te veel geld gekost die rotbroeken,soms flikkeren die knoopjes er in het pashokje al af

nance1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 21:47

Wat vinden jullie eigenlijk van de mondoni (divoza) met leren zitvlak? Ben ik echt benieuwd naar?

Suusjeher

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 07:28

LiSSy schreef:
dat er op het zitvlak wat pluisjes komen is toch logisch! komt door de wrijving, hebben alle broeken met leren zit

Maar niet na 1 keer gedragen te hebben en na 1 wasbeurt. En daarbij komt nog dat ik nog een eurostar rijbroek heb met lerenzit van ruim 4 jaar oud die dat na tig keren gewassen te hebben nog helemaal slijtage laat zien op het leren zitgedeelte!

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 08:12

Ik ben erg tevreden.
Heb 1 eurostar sprint en die gaat al 3 jaar (!!) mee en ziet er nog prima uit. En hij wordt regelmatig gebruikt. Zit ook lekker.
Heb ook een stuk of 3 eurostars klara. Die vind ik helemaal lekker zitten. Mooie pasvorm, lekkere stof en steekzakken. Niet veel problemen mee in al die jaren dat ik ze heb. Knopen zitten er nog op, ritsen blijven altijd dicht zitten en ze zijn alleen een beetje gepluist in mijn knieholtes, maar ach, dat soort mij niet.

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 09:10

Nextdomino schreef:
LiSSy schreef:
dat er op het zitvlak wat pluisjes komen is toch logisch! komt door de wrijving, hebben alle broeken met leren zit

Maar niet na 1 keer gedragen te hebben en na 1 wasbeurt. En daarbij komt nog dat ik nog een eurostar rijbroek heb met lerenzit van ruim 4 jaar oud die dat na tig keren gewassen te hebben nog helemaal slijtage laat zien op het leren zitgedeelte!

de oude rijbroeken van eurostar zijn met een echt leren zitvlak en niet met kunstleer... echt leer gaat dus ook niet pluizen, maar wordt wel weer veel sneller stug. veel gebruikers waren daar niet tevreden over en toen zijn de McCrown zitvlakken ingevoerd die wel populair waren omdat je geen speciale wasvoorschriften hebt en ze niet stug worden.
het nadeel van deze McCrown is dat ze idd iets gaan pluizen door wrijving, maar over het algemeen trekken die pluisjes na een halfjaar gebruiken weg. het kunstleer is dan ook minder suedeachtig geworden, maar ziet er meer uit als leer.

dit hebben dus ALLE broeken met zo'n suedeachtig zitvlak, dat is niet te voorkomen en doet niets af aan kwaliteit

Suusjeher

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 09:28

LiSSy schreef:
de oude rijbroeken van eurostar zijn met een echt leren zitvlak en niet met kunstleer... echt leer gaat dus ook niet pluizen, maar wordt wel weer veel sneller stug. veel gebruikers waren daar niet tevreden over en toen zijn de McCrown zitvlakken ingevoerd die wel populair waren omdat je geen speciale wasvoorschriften hebt en ze niet stug worden.
het nadeel van deze McCrown is dat ze idd iets gaan pluizen door wrijving, maar over het algemeen trekken die pluisjes na een halfjaar gebruiken weg. het kunstleer is dan ook minder suedeachtig geworden, maar ziet er meer uit als leer.

dit hebben dus ALLE broeken met zo'n suedeachtig zitvlak, dat is niet te voorkomen en doet niets af aan kwaliteit

Als ik in die "oude" broek in het kaartje kijk is dat ook een MC Crown zitvlak. Dus dat moet geen verschil maken, lijkt mij.
Het probleem ligt nu bij Eurostar. Lijkt mij als deze zit nu al zo aan het pillen is dat je op een gegeven moment door je zit heen gaat.

nance1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 09:49

Was je je broek niet te heet? Binenste buiten wassen en níet in de droger.

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 09:52

[quote="NextdominoAls ik in die "oude" broek in het kaartje kijk is dat ook een MC Crown zitvlak. Dus dat moet geen verschil maken, lijkt mij.
Het probleem ligt nu bij Eurostar. Lijkt mij als deze zit nu al zo aan het pillen is dat je op een gegeven moment door je zit heen gaat.[/quote]

dan doe je toch echt iets niet goed... ik heb nog nooit gehad dat ik door een zitvlak ben heengegaan en ik gebruik mijn broeken zeer intensief en was ze erg vaak

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 09:55

Ik heb hem heel netjes gewassen volgens het wasvoorschrift op 30 graden, binneste buiten, net zoals de andere broek die ik meerdere malen heb gewassen.

Ik gebruik ook zeer intensief de andere broeken met leren zit. En die gaan nog steeds goed. Maar met deze nieuwe witte rijbroek heb ik gewoon pech gehad.
Ik wacht rustig het antwoord af van Eurostar.

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 09:56

dan denk ik idd dat je net een sclechte er tussenuit gepikt hebt.
ben benieuwd wat eurostar er van zegt

Suusjeher

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 09:58

Ik ook, ga zo even bellen naar de ruiterzaak of ze al wat hebben gehoord.

karin1986

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 12:41

nance1 schreef:
Wat vinden jullie eigenlijk van de mondoni (divoza) met leren zitvlak? Ben ik echt benieuwd naar?

Ja, die had ik dus op mijn verjaardag gekregen, maar na 1 keer aan te hebben gehad scheurden de naden tussen het zitvlak en de stof helemaal uit.
Daar komt enorme druk op te staan. Ook bij het fietsen voelde ik dat, dat zitvlak geeft natuurlijk voor geen meter mee.
Ik heb hem teruggebracht en het geld terug gekregen. Voor mij nooit meer Mondoni, maar ik hoor er ook wel goede verhalen over. Je moet echt van zo'n zitvlak houden, maar ik vind dat je er weinig bewegingsvrijheid in hebt .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 13:08

Heb ook een eurostar sprint en mij bevalt 'ie eigenlijk wel

Kitty_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 13:09

Ik ben getrouwd met m'n paarse eurostar rijbroek
Ik heb hem al 6 jaar (staat nog maat 188 in) ziet er nog super uit en met leren kniestukken dus niet een hele leren zit. Ik heb me wezeloos gezocht naar die broek in dezelfde kleur met alleen maar leren kniestukken zonder bandplooi maar heb hem nergens kunnen vinden.
Nu heb ik er een diana bij in dezelfde kleur.
Ik wil nooit meer anders dan eurostar

zappa_Pat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 13:13

ik had de eurostar sprint ook maar het was een witte dus droeg hem alleen met wedstrijden, voor zo ver ik me kon herinneren vond ik het een fijne broek.