Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
janinetjjj schreef:Ik heb de eurostar klara gehad, dat is echt 4x niks, ze beginnen erg snel te pillen. De eurostar klarissa heeft die dat ook ??
De eurostar finale heb ik als wedstrijdbroekVroeger heb ik wel eens een sprint gehad maar dat is niet echt fijn vind ik.
Verder heb ik nog wat geruitte eurostars en die zijn ook altijd goed
Ik haat eurostar echt,heeft me al veel te veel geld gekost die rotbroeken,soms flikkeren die knoopjes er in het pashokje al af
LiSSy schreef:dat er op het zitvlak wat pluisjes komen is toch logisch! komt door de wrijving, hebben alle broeken met leren zit

Nextdomino schreef:LiSSy schreef:dat er op het zitvlak wat pluisjes komen is toch logisch! komt door de wrijving, hebben alle broeken met leren zit
Maar niet na 1 keer gedragen te hebben en na 1 wasbeurt. En daarbij komt nog dat ik nog een eurostar rijbroek heb met lerenzit van ruim 4 jaar oud die dat na tig keren gewassen te hebben nog helemaal slijtage laat zien op het leren zitgedeelte!
LiSSy schreef:de oude rijbroeken van eurostar zijn met een echt leren zitvlak en niet met kunstleer... echt leer gaat dus ook niet pluizen, maar wordt wel weer veel sneller stug. veel gebruikers waren daar niet tevreden over en toen zijn de McCrown zitvlakken ingevoerd die wel populair waren omdat je geen speciale wasvoorschriften hebt en ze niet stug worden.
het nadeel van deze McCrown is dat ze idd iets gaan pluizen door wrijving, maar over het algemeen trekken die pluisjes na een halfjaar gebruiken weg. het kunstleer is dan ook minder suedeachtig geworden, maar ziet er meer uit als leer.
dit hebben dus ALLE broeken met zo'n suedeachtig zitvlak, dat is niet te voorkomen en doet niets af aan kwaliteit
nance1 schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van de mondoni (divoza) met leren zitvlak? Ben ik echt benieuwd naar?
.