Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Perla schreef:Gitta1977 schreef:Die van mij staan nog 24/7 buiten, alles beter dan in zo'n klein hok opgesliten te zitten! Iemand nog tips om het water minder snel te laten bevriezen??
een bal er in leggen die drijft dus bevriest t water niet
Dank! 
Bonny4life schreef:en met peesbeschermers de hele dag het land op lijkt me niks dan ben ik bang voor afknelling enzo.. maar ieders zn keus natuurlijk!

. 

Ibbel schreef:Mijn paarden gaan altijd naar buiten, al is het een ijsschotsenlandschap. Ze weten zelf prima wat ze doen. Ok al 'zwikken' ze een keer, daar krijgen ze niks van. Echte blessures loopt een paard alleen maar op door verkeerd trainen, niet door dat ze dat doen waar ze voor geboren zijn: vrij in het veld lopen.
Ctal schreef:Mijne gaan er elke dag in, behalve als er sneeuw ligt want ze hebben hoefijzers en dan gaan er van die klompen onder zitten.
Perla schreef:Gitta1977 schreef:Die van mij staan nog 24/7 buiten, alles beter dan in zo'n klein hok opgesliten te zitten! Iemand nog tips om het water minder snel te laten bevriezen??
een bal er in leggen die drijft dus bevriest t water niet
. Ik sleep nu met emmertjes water. Om de paar uur ff met een emmer lauw water heen, dan kunnen ze ff drinken.
. fjordjuhz schreef:Die van mij staan zelfs 24/7 buiten in de wei