Lik-it Multipack?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Mandy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 22:00

Ik had hem de kleinste gegeven......me verzorg paard was kern gezond echt kern gezond....en opeens....door een lick'it

Ik raad t iedereen af maar het is jullie keus....voor mij in ieder geval nooit meer...Neem liever een Hymalaya liksteen....

Nienke_a

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 22:01

hoe had je het hem gegeven? in zoown special houder? zo'n half blok, in een bakje? in een bal?

happyjoyce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 22:37

Op de manege waar ik toen nog stond met mijn pony had er ook een paard koliek gekregen door een lick-it.
Ik heb er ook een bij mijn pony in zijn stal hangen maar volgens mij doet hij er niets mee.
Ik hou iig wel in de gaten dat het niet te hard gaat want dan gaat hij eruit.

Nienke_a

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 07:38

mij lijkt, als ik het zo lees, dat sommige paarden er dus gewoon gevoelig voor zijn en andere niet. Maar dat het voorkomt is wel heel erg. Is dat paard overleden?

Mandy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 22:08

Ik had hem in een houder....niet in een bal....aan een koort zeg maar......denk wel dat sommige paarden er heel gevoelig voor zijn...maar om er op zo'n manier achter te komen, je weet natuurlijk nooit of je paard er gevoelig voor is om door de lickít koliek te krijgen er zijn er nu dus meer die het hebben gekregen...ik had nooit verwacht dat t zou gebeuren.....anders NOOIT dat r o t ding aan hem gegeven......

Kitty_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 22:32

Bij de paardendrogist krijg je korting als je er meerdere koopt. Misschien handig om met stalgenootjes te delen.

meimei_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 22:36

k zag vandaag op stal in t decathlon krantje dat ze bij de decathlon 4,90 zijn en bij de paardenwinkel waar k ze koop zijn ze 6,00 scheelt weer een eurotje