Samo schreef:www.tweespan.com en dan bij specials, ze versturen ook, heb ze er laatst nog over gemaild.
Die zijn echt héél chique! Wist niet dat ze verstuurden. Echt aanrader!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Samo schreef:www.tweespan.com en dan bij specials, ze versturen ook, heb ze er laatst nog over gemaild.
Kyralovertje schreef:Op www.loesdau.de hebben ze ook ontzettend mooie kettingfrontriemen, voor niet meer dan €15,00.
Ik heb er al erg vaak naar zitten kijken, alleen zo jammer dat de verzendkosten naar Nederland al €20,00 zijn![]()
Maar misschien als er veel vraag naar is kan er wat geregeld worden?
[EDIT] Voor de niet-duitstalige Bokkers onder ons, klik dan even op HIER voor de juiste pagina, alleen dan niet in de webshop van de site.
Kyralovertje schreef:Kyralovertje schreef:Op www.loesdau.de hebben ze ook ontzettend mooie kettingfrontriemen, voor niet meer dan €15,00.
Ik heb er al erg vaak naar zitten kijken, alleen zo jammer dat de verzendkosten naar Nederland al €20,00 zijn![]()
Maar misschien als er veel vraag naar is kan er wat geregeld worden?
[EDIT] Voor de niet-duitstalige Bokkers onder ons, klik dan even op HIER voor de juiste pagina, alleen dan niet in de webshop van de site.
Helaas, de url die ik gaf van de pagina van alle frontdelen werkt niet meer.