Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
SuzanneAAHCH schreef:Kan nog prima hoor! Voor de zekerheid zou ik hem even klinisch laten keuren door de dierenarts, omdat je zegt dat hij twee keer niet helemaal lekker liep. Als de dierenarts hem ok vind kan hij nog jaren mee!
ikke schreef:SuzanneAAHCH schreef:Kan nog prima hoor! Voor de zekerheid zou ik hem even klinisch laten keuren door de dierenarts, omdat je zegt dat hij twee keer niet helemaal lekker liep. Als de dierenarts hem ok vind kan hij nog jaren mee!
Niet om het een of het ander, maar wat zou een dierenarts moeten vinden bij dit paard?? Ze kent het paard al twee jaar, die dierenarts zal heus geen verrassingen tegenkomen. Bespaar je die kosten en doe daar wat nuttigers mee........
RockyLover schreef:Hij zou beginnend artrose kunnen hebben of spat... Daar merk je in het begin alleen een beetje stijvigheid/onregelmatig lopen van.
Ik zou het ook doen hoor, die van mij is nu 21 en heb ik 2,5 jaar, dus reken maar uit. Zeker als eerste pony is het leuk!
Sjonniej schreef:Ligt eraan wat je wilt.
Heb je zoiets; Ik zou toch over een tijdje wel wedstrijden willen gaan starten enzo. Dan zou ik toch voor een pony onder de 10 gaan.
Heb je totaal geen zin in wedstrijden, waarom niet? Met een beetje geluk kan je nog zeker 10 jaar met hem rond rijden
Boyke_Candy schreef:Als je het voor de sport wil gebruiken zou ik het niet doen, maar gewoon recreatief kan ze zeker nog wel een tijd mee!
ikke schreef:Hij HEEFT gewoon beginnend arthrose, daar kun je gerust op zijn. Daar moet je ook niet mee zitten, vrijwel alle paarden hebben op die leeftijd slijtageverschijnselen.
ikke schreef:Omdat hij dus af en toe niet lekker liep, zou ik hem na laten kijken, ondanks zijn leeftijd. Maar goed, dat is mijn bescheiden meningSuzanneAAHCH schreef:Kan nog prima hoor! Voor de zekerheid zou ik hem even klinisch laten keuren door de dierenarts, omdat je zegt dat hij twee keer niet helemaal lekker liep. Als de dierenarts hem ok vind kan hij nog jaren mee!
Niet om het een of het ander, maar wat zou een dierenarts moeten vinden bij dit paard?? Ze kent het paard al twee jaar, die dierenarts zal heus geen verrassingen tegenkomen. Bespaar je die kosten en doe daar wat nuttigers mee........
Ik zou alleen wel rekening met zijn leeftijd houden bij het bepalen van een geschikte aankoopsprijs.
want wat maakt 18 jaar nou uit? sommige lijken op 10 ofso
Gewoon mensen enzo soms ;P ) 1 schatte haar 3, maar dat vond ik onverdreven.