nieuwe bit (blad) wat vinden jullie?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Odin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 12:13

Ik heb mijn abonnement onlangs ook opgezegd, omdat er steeds minder interessante artikelen in stonden en steeds meer reclame/advertenties. Daar koop ik zo'n prijzig blad dus niet voor!
Nu kijk ik wel in de boekhandel of ik het de moeite waard vind, en kan ik het altijd los kopen.

Elisa2

Re: nieuwe bit (blad) wat vinden jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 12:15

De mode en opleidingen test mogen ze van mij schrappen,het intervieuw over de klassieke rijkunst vond ik wel erg grappig.Ik denk dat een hoop ruiters dat eens heel goed moeten lezen.

Adriana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 12:50

Hmm ik krijg de Bit ook nog steeds, terwijl ik in september al een opzeg brief heb gestuurt... maar afwachten hoe dit zal gaan.

Maar ik zal het blad niet missen, maar nou zijn mijn interesses ook verschoven.

Vickelientje

Re: nieuwe bit (blad) wat vinden jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 22:19

Ik vind idd dat mode- gezeur ook zonde van de pagina's

Misschien een ideetje; op de site van Bit kun je reageren op het nieuwe blad. Denk dat het goed is om het te laten horen waar je niet tevreden over bent...dan kunnen ze er ook iets mee doen... Als ze het niet te horen krijgen...tsja...ik ga iig wel ff reageren

Linet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 12:22

annet155 schreef:
Ik vind hem ook wel goed. en ik ben juist weer blij met die tekst over de scholen want ik wil mischien iets in de paarden gaan doen. ik ben der heel erg blij mee iniedergeval

Oww maar ik bedoel dat ik de test zelf erg slecht vind, vond het ook juist leuk dat er een opleidingen test in kwam, maar hij viel me tegen...

germie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 18:23

Linet schreef:
annet155 schreef:
Ik vind hem ook wel goed. en ik ben juist weer blij met die tekst over de scholen want ik wil mischien iets in de paarden gaan doen. ik ben der heel erg blij mee iniedergeval

Oww maar ik bedoel dat ik de test zelf erg slecht vind, vond het ook juist leuk dat er een opleidingen test in kwam, maar hij viel me tegen...

is ook geen test, is gewoon alle feiten op een rij, niets bijzonders.

Sempre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 18:24

nina staat er wel in

(nina_rex @ bokt geloof ik )