Hoe zijn jullie aan de stal gekomen waar je nu staat?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

vamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 15:38

aan de stal waar mijn paard eerst stond ben ik viavia gekomen, toen was het nog voor een verzorgpaard. Daarna heb ik mijn eigen paard neergezet ( was nog een stal over ). nu heb ik haar in de opfok gezet. daar ben ik via een kennis van mijn moeder aangekomen.

Alytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 15:50

ik heb er aangebeld of ik er een pony mocht verzorgen Dat mocht en sindsdien verzorg ik daar en nu ik een eigen paardje krijg zet ik die er ook neer.

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 16:01

Via marktplaats, echt toppie daar

Tienn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 16:04

Ik kocht een zadel van Quest op Bokt, en ik zocht een nieuwe stalling en toen noemde ze de stal waar ik nu zo onderhand sta

Mi_Amore

Re: Hoe zijn jullie aan de stal gekomen waar je nu staat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 16:55

Een opendeurdag. En voor de rest hangen er veel adressen bij shows of wedstrijden als reclame... Of viavia...

Evikes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 17:05

via mijn lesgeefster

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 17:13

1e stalling hadden mn ouders al uitgezocht voordat we een paard kregen, het was net iets verder dan de manege waar we reden, tussen ons huis en dat van mn oma in...
2e stalling was in die zelfde straat, maar dan ongeveer 1km dichter bij huis, mn zus had daar eerst een verzorgpony (cindy) en ging daarna de shetjes daar verzorgen, en toen er nieuwe stallen werden gebouwd zijn we daar heen gegaan. Inmiddels verzorgde ik daar het paard van de boerin.

En de 3e stalling, waar we nu staan via Bokt!
Khartoum had me op de advertentie gewezen, en ben er gaan kijken met Chinouki . Sprak me erg aan, ben er daarna gaan kijken met mn zussen, en meteen afgesproken dat we daar heen zoouden verhuizen!

Happiness

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 17:18

Toen ik het bericht kreeg dat mijn tante mn paard bij andere veulens wilde gaan zetten (hij stond eerst bij mijn tante maar toen kwam ze met het idee om hem nog verder weg te zetten bij allemaal andere veulens) daar was ik niet blij mee.. toen ben ik gelijk op internet gaan zoeken naar western stallen.. ik heb echt hele internet afgezocht. toen vind ik een stal in aarlanderveen.
Daar zijn we meteen gaan kijken. Volgende dag paard daarheen gebracht.. Ik wist toen nog niet of het een leuke stal zou zijn..
Maar het is een super stal!! Ik wil er in iedergeval niet weg.

Delinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 17:28

De huidige stalling ben ik aangekomen via een kennis die daar ook staat met haar paard. De vorige stalling waar ik stond (naja, m'n paard dan ) had ik op Marktplaats gevonden.

Alet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 19:25

Via bokt!
Ik heb hier een topic geopend en kreeg daar reacties op. In eerste instantie ben ik ergens anders heen gegaan dan waar ik nu sta, dat was toen niet mijn eigen paard en de eigenaar wilde liever wat meer in het bos staan. Toen dat toch niet zo'n leuke stal bleek te zijn heb ik een van de andere mensen van het topic gepb't en die hadden nog wel een plekje. Mijn eigen paard staat er inmiddels ook en mijn logeerpaard ook.
Het is er supergezellig, ik had het niet beter kunnen treffen!

Nathalie02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 19:26

Ik zocht een plek met voldoende weidegang en vooral waar het niet zo druk was. Heb een aantal stallen afgezocht en kwam zo bij mijn huidige stal. Er staan ruim 30 paarden maar het is er nooit druk.

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 19:41

Ik werk er! En als ik wilde mocht ik mijn paardje er gratis stallen! Daar zeg ik dus geen nee tegen

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 19:44

Via mijn verzorgpony's. Zelde als Alytje (sterker nog, het is dezelfde stal ). Daar ben ik *denkt heel diep na* bijna 9 jaar geleden begonnen als verzorgster van de shetlanders en ik heb er nu bijna 6 jaar eigen pony's staan.

Alet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 19:53

Alytje, Amulet en ik staan dus op dezelfde stal

xxkimmyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 20:01

een vriendin van mij heeft er 2paarden staan, ik mee wezen kijken, en het is er echt fantastisch!

Saskia9

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 20:53

Mijn moeder verzorgde er een paard,
Toen ging mijn paard er heen en nu verzorgd ze mijn paard

nitouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 21:00

Ik ben via de volgende reden terecht gekomen op de stal waar ik nu nog tot 28 januari sta:

Ik had gereageerd op een advertentie voor een bijrijdpaard. Toen ben ik op die stal wezen kijken. Toen werd er gesproken dat er een manege failliet ging en dat alleen manegepaarden voor weinig weg gingen. Toen dacht ik: Ik ga eens bellen. Zo ben ik dus ook terecht gekomen bij mijn eerste paardje. Maar omdat die manege failliet ging zochten heel veel mensen een nieuwe stal. Ik werd op de wachtlijst gezet. Toen had er iemand afgezegd en ik kon dus naar die stal toe.

Hoe ik bij mijn nieuwe stal terecht ben gekomen is eigenlijk via het internet. ik was aan het kijken naar een andere stal en kwam zo via de site daar terecht. gebeld en langs geweest en daar ga ik nu 28 januari na toe.

Sodera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 21:26

Mijn vorige stal: via verzorgpony, is bij kennissen van mij, heb eerst hun pony verzorgd, en daarna die pony gekocht die ook gewoon daar bleef staan, na 2 jaar was ik daar te groot voor, nieuwe pony, ook daar op stal , maar daar paste ze er niet tussen, dus via n andere vriendin van mij daar op stal gekomen, is bij een achteroom oid van haar en heb het daar super naar mn zin

San

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 22:45

Mijn paard staat bij mijn ouders, dus ik had mazzel denk ik dan maar.

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 11:39

Via een vriendin. Haar opa werkte op een stal dicht bij mij in de buurt, en ik was op zoek naar een nieuwe stal. Dus wij bellen, bleek dat er nog een stal vrij was! . We zijn toen gaan kijken en hebben besloten dat ik daar heen zou gaan. Ik heb het er nog steeds heel erg naar mijn zin!

@ Cow_Horse: Je kunt ook gezellig bij ons komen staan als er een stal vrij is.. maar is wel een beetje ver, Houten.

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-06 11:46

Miiss_Siisii: Ik heb je een pb gestuurd, Houten is opzich niet te ver weg, ik denk alleen niet dat dát zal gaan lukken

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 11:53

We zijn gewoon langsgegaan bij de boerderijen in de buurt geloof ik..
En toen kwamen we daar uit.

Lavita330

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 11:58

Mijn paard staat aan huis.
Verzorgde een paar jaar geleden hun paard.
Ik wist dat ze nog een stal vrij hadden dus vandaar

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 13:00

Ik ben er begonnen met manegelessen toen ik 9 was. Ik heb er mijn verzorgpaard gekregen en uiteindelijk heb ik die gekocht. Dus tja... Het was er gewoon allemaal ineens. ik ben er niet naar op zoek geweest.

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 16:47

Toen ik in groep 8 zat ging ik op zoek naar een verzorgpony, toen had ik er 1 gevonden in de buurt bij ons en die heb ik 5x in de week verzorgd en daarna heb ik daar nog een pony verzorgd en dat werd later de eigen pony van mijn zusje. Ik wilde altijd al een eigen pony en die heb ik eind 2004 gekregen en ben er heel gelukkig mee.
De pony van mijn zusje is helaas verkocht. Maar ze heeft nu al 1,5 jaar een hele lieve haflinger.