En Splash die heeft der haar in het land nog flink nodig
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

" 

Sansje schreef:Jep en flink ook. Vooral mijn pony daar vliegen de haren vanaf. Mijn paard heeft het minimaal. Ik heb ze allebei maar weer onder een net wat dunner dekentje gezet, ik wil namelijk dat ze hun wintervacht nog eventjes een beetje houden voor het geval er weer een maartmaand aankomt zoals afgelopen jaar... brrrrr

Is wel geschoren, maar toch word ze er niet knapper op met der winterharen. overal schuurplekken ensow. Dus laat dat lange vachtje maar snel weg zijn!
.

onley schreef:Sansje schreef:Jep en flink ook. Vooral mijn pony daar vliegen de haren vanaf. Mijn paard heeft het minimaal. Ik heb ze allebei maar weer onder een net wat dunner dekentje gezet, ik wil namelijk dat ze hun wintervacht nog eventjes een beetje houden voor het geval er weer een maartmaand aankomt zoals afgelopen jaar... brrrrr
dit heb ik dus ook gedaan voordat hij verast word door weer een koufront
. De dagen worden namelijk weer langer
. Veel paarden maken geen vacht aan oiv kou, maar van licht
Elisa2 schreef:Haha niet in de rui want ze hebben geen veren :-b Maar ze zijn wel aan het verharen..