Anky hoofdstel??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

marloezzke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 19:12

in februari zullen de ankyhoofdstellen verkerijgbaar zijn in de winkel.
singels en beenbeschermers zijn nog in ontwikkeling

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 13:17

Afbeelding

Ik vraag me af, welke leverancier deze hoofdstellen voor haar ontwikkeld heeft? Ze heeft met haar zadels samengewerkt met Ainsly of Barnsby, kan er even niet op komen. Dus voor haar hoofdstellen zal ze ook zeker een leer leverancier moeten hebben?

Ik kan helaas geen foto's vinden van het hele hoofdstel. Maar zo op de foto ziet de kwaliteit er iig 10 keer beter uit als een Silver hoofdstel van Pagony.

Edit : Afbeelding
Afbeelding

Ze zijn erg mooi, maar ik hou het voorlopig nog wel even op mijn passier

Flore

Re: Anky hoofdstel??

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 15:06

Ik vind het niet echt speciale hoofdstellen of zo maar ik hoef zowiezo geen Anky spullen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 15:22

Oh, volgens mij is er iets fout gegaan whaha

AnneBoem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 17:46

marloezzke schreef:
nope, er zijn nog geen anky-hoofdstellen verkrijgbaar. de hoofdstellen die je op de site ziet staan, waren ooit wel te bestellen via pessoa (valt onder bieman de haas BR) toen werd het zadel ook gemaakt bij pessoa. inmiddels zijn ze niet meer te verkrijgen. wel zijn ze nog steeds in ontwikkeling. het anky hoofdstel lijkt overigens veel op een model van stubben.

er is overigens ook geen nieuw ankyzadel op de markt.

Het nieuwe Anky Zadel is wel degelijk op de markt. Een heerlijk zadel, echt een aanrader..! Geen maf geval hoor.. De zweetbladen zijn wat langer en de lepel is 'vierkant'.. Is dat maf? Smaken verschillen, laten we het daar op houden..

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 18:03

zijn deze hoofdstellen dan voorzien van het Technical Braitel embleem, net als bij de TECHNICAL PAD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 18:45

RUBYWHITE schreef:
zijn deze hoofdstellen dan voorzien van het Technical Braitel embleem, net als bij de TECHNICAL PAD

huh?

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 18:56

grapje....*zucht*

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 19:04

hahahah, en ik is niet eens blond...moet wel een flinke frontriem zijn als je daar dat rubbertje overheen moet plakken, hahaha

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 12:24

anneboem schreef:
Citaat:
marloezzke schreef:
nope, er zijn nog geen anky-hoofdstellen verkrijgbaar. de hoofdstellen die je op de site ziet staan, waren ooit wel te bestellen via pessoa (valt onder bieman de haas BR) toen werd het zadel ook gemaakt bij pessoa. inmiddels zijn ze niet meer te verkrijgen. wel zijn ze nog steeds in ontwikkeling. het anky hoofdstel lijkt overigens veel op een model van stubben.

er is overigens ook geen nieuw ankyzadel op de markt.

Het nieuwe Anky Zadel is wel degelijk op de markt. Een heerlijk zadel, echt een aanrader..! Geen maf geval hoor.. De zweetbladen zijn wat langer en de lepel is 'vierkant'.. Is dat maf? Smaken verschillen, laten we het daar op houden..

als je een stukje verder had gekeken had je kunnen zien dat ik terug ben gekomen op mijn antwoord.
ik heb zelf ook een anky zadel oude model ook met vierkante lepel, super fijn!

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-06 12:28

RUBYWHITE schreef:
zijn deze hoofdstellen dan voorzien van het Technical
Braitel
embleem, net als bij de TECHNICAL PAD

de correcte spelling is 'Bridle"

*Is amerikaans, vandaar*

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 13:06