Waarom krijg ik een trap voor mijn billen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Schatjes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 11:56

judith_cloud schreef:
@ Schatjes. Niemand denkt dat je om aandacht vraagt. Ik iig niet. Het is beter om nu alles te negeren of af te leren en nog even een paar jaar wachter met voetje leren geven. Ik zou trouwens helemaal niet voetje leren geven, ze gaan het vaak gebruiken om aandacht te vragen en ze maken er gauw maaien van.

Ik leer haar voeten geven (wat ze niet doet) voor de hoefsmit. Die moet binnenkort komen. Maar dit is iets heel anders. Maar ik heb het haar al afgeleerd. Ze is heel makkelijk gelukkig.

wemkelover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 12:00

Sjonniej schreef:
:?
Ben ik de enige die hier hele grote vraagtekens achter plaatst??

Nee hoor doe ik ook ??????

wemkelover

Re: Waarom krijg ik een trap voor mijn billen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 12:04

Ellebel schreef:
Citaat:
Het wordt tijd voor de opfok, dan leert ze dit gedrag wel af. En zal ze goede dingen( rangorde) ervoor in de plaats leren

Dat lijkt mij nou ook een goed plan. Het begint nu met "leuk" een tikje geven, maar als ze straks een keertje niet de aandacht krijgt die ze er nu blijkbaar wel mee wil afdwingen wordt ze pissig en wie weet wat ze dan bedenkt. Om maar niet te spreken van hoe dat is als ze groot is. Het is geen my little pony, maar een echt dier en zelfs een trap van een veulen kan heel hard aankomen, zelfs als het uit speelsheid is (ik spreek helaas uit ervaring).

"
hahaha daar weet ik alles van. Ik ben een paar weken terug in me buik getrapt door een veulen, en dubbelgeklapt. Gelukkig het ik behalve een verstuikte enkel niks aan overgehouden.

Ik zou dit maar niet toelaten. Want dit komt echt niet goed als ze dit blijft doen. Want eigenlijk is zij nu de baas he, ik krijg geen aandacht dan doe ik dit en dan krijg ik toch aandacht op wat voor manier dan ook.