Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Needje schreef:Als je onder de 4500 euro zit, en je hebt een recent keuringsrapport zullen ze niet langskomen. Heb je dat niet dan zal er een inspecteur langs komen. En het ligt aan de inspecteur zelf wat ze doen. In ieder geval zal je moeten stappen en draven op het harde en zachte en op de volte. Kijken ze of ze vreemde dingen zien. Luisteren naar de ademhaling na de arbeid enz. Sommige inspecteurs doen ook buigproeven! (niet allemaal dus)
Ik was alleen uitgebreid verzekerd, en wou er later toch een ziektekostenverzekering bij. Normaal doen ze dat niet. Moet je vanaf t begin doen. Maar toen kwam er wel iemand langs. En zij heeft niet veel gedaan. Maar zij vertelde dit.
Needje schreef:@ mirgino, bij mij was er de eerste keer niemand van hun langsgekomen, dus misschien dat ze daarom nu wel kwamen.
Ben trouwens heel benieuwd hoe ze zijn met betalen. Want me eerste rekening van de DA gaat zo hun richting op..... (en het wordt een forse!)
Needje schreef:Bij mij gaat t om 3 verschillende data. Die wel voor hetzelfde "trauma" waren. Moet je dan per keer een eigen risico betalen? Of doen ze het wel bij elkaar? Omdat het dus eigelijk voor 1 iets is?
Needje schreef:Ik vind dat ze dan bij aanname van de verzekering moeten kijken of het paard het geld waard is. En als je tussentijds verhoogd ook. Dan voorkom je zulke dingen.
Maar ik zal nog maar eens de polis doorlezen. Want ik heb dit niet gelezen. Als het er niet in staat kunnen ze van mij de pot op!
mirgino schreef:Needje schreef:Bij mij gaat t om 3 verschillende data. Die wel voor hetzelfde "trauma" waren. Moet je dan per keer een eigen risico betalen? Of doen ze het wel bij elkaar? Omdat het dus eigelijk voor 1 iets is?
dan betaal je 1 x eigen risico!
(in praktijk is het niet zo want je eigen risico bij interpolis start met €40,- , bij mij ten minste) griebels schreef:Wat ik wel even wil zeggen...
Je verzekerd je paard voor bijv. 4000,- euro. Mocht je paard overlijden, wil niet zeggen dat ze dat geld gaan uitbetalen. Er wordt dan door een onafhankelijk expert bepaald of jouw paard die 4000,- wel waard was voordat hij ten overlijden kwam. Houd daar goed rekening mee als je je paard voor veel geld gaat verzekeren!!!
(in praktijk is het niet zo want je eigen risico bij interpolis start met €40,- , bij mij ten minste)mirgino schreef:Needje schreef:@ mirgino, bij mij was er de eerste keer niemand van hun langsgekomen, dus misschien dat ze daarom nu wel kwamen.
Ben trouwens heel benieuwd hoe ze zijn met betalen. Want me eerste rekening van de DA gaat zo hun richting op..... (en het wordt een forse!)
ik heb net weer geld gestort gehad van 2 verschillende dingen.
ik vindt ze lekker snel met uitbetalen.
soms proberen ze eronderuit te komen maar na wat tel. is ze dat niet gelukt![]()
mijn laatste rek was er ook weer 1 van 500 euro!
. Over het algemeen hebben we wel genoeg buffer om de complete factuur te betalen.