wat hebben jullie onder je zadel liggen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 13:42

alleen met normale en dus "dunne" shabrakjes. omdat ik ze zelf maak is de onderste laag meestal fleece. tussenlaag badstof en bovenste laag een leuke print.

LADPR

Re: wat hebben jullie onder je zadel liggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 14:21

Gewoon een dun dekje om het zadel te beschermen. Het zadel past goed dus is het onzin om er verder nog wat onder te leggen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 15:00

'wat hebben jullie onder je zadel liggen'

Meestal staat mijn paard onder mijn zadel,

Ik heb de voorkeur voor de shabrakken van stubben, mooie katoenen dekjes die vocht goed opnemen en een mooie pasvorm.
Ik heb een bontschabrak van Bartll, maar die eigenlijk voor het goede te dik, zeker voor een pony met wintervacht, en een bontschabrak in de zomer...neuh, niet echt een optie.

OemmiejO

Re: wat hebben jullie onder je zadel liggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 15:07

Ik rijd gewoon met een dekje.

Een bontje is eigenlijk overbodig als het zadel gewoon goed past.

EdwardR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 15:11

Een dekje van Kieffer met daaronder een schapenbontje. De laatste tijd rijd ik ook af en toe met een Anky-onderlegger, ben ik erg tevereden mee.

Petersburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 15:12

Ik rij altijd met dekje en een bondje, ik vind het juist wel fijn met een bondje want het is ook wat zachter voor de rug van het paard! Het paard vind het zelf ook veel fijner, en het zit ook fijner vind ik zelf!

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 15:21

Een gewoon dekje. Mijn zadel is goed passend aangemeten en de zadelmaker raadde een gewoon dun dekje aan.