oproep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:20

ik moet naar school voor 2 uurtjes maar vind het toch een vreselijk naar idee dat dat paardje nog steeds daar buiten in de kou rondloopt zeg
Marielle, hoe ga jij erheen??

mini_bienie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:36

Ik wil graag helpen zoeken. Heb alleen niet de beschikking over een auto oid. Dus als er iemand uit de omgevind Amstelveen gaat waar ik mee mee kan rijden, graag!!! Ik heb de hele dag toch niks te doen, zit werkloos thuis

Ipsilonka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:41

Is er wat bekend over waar te melden? Lijkt me nl beetje nutteloos om zomaar het bos in te rennen op hoop van zegen!

radnah2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:45

Annuh: Ik weet het nog niet. Ik hoop mee te kunnen rijden maar anders met de trein (ov he)

Waar en wanneer we afspreken moeten we nog ff bespreken maar omdat we meer mensen hebben die om verschillende tijden komen moeten we dat goed bespreken wie waar gaat zoeken en wanneer etc.

Delphi2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:46

Als de zoektocht een beetje goed gecoordineerd wordt wil ik best kijken of ik vrij kan nemen en met een of twee paarden kan komen.

Worden er al plannen gemaakt en is er al iemand die het hele gebeuren coordineert en eventueel overleg heeft met de boswachters?

Ik bedoel het niet als kritiek hoor, maar werk zelf bij de brandweer en heb ook een aantal keren aan zoekachties in de duinen meegewerkt en weet dus hoe lastig het zoeken kan zijn in zo'n gebied, en zeker naar een paard wat zich ook nog eens kan verplaatsen.
Laatst bijgewerkt door Delphi2 op 16-01-06 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt

anne_bento

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:48

met de trein naar castricum? ik wil best mee helpen zoeken maar heb geen vervoer verder ik kan vanavond niet meer op bokt, morgenvroeg wel weer, hopelijk is dan niet al iedereen weg..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:59

precies, ik zou ok graag wat meer info willen krijgen over hoe en wat..

Dimple

Re: oproep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:00

Ik spring morgen op mijn fiets en ga zoeken. Goed voor mijn conditie en het is hier in de buurt!

Ik zal wat lekkers meenemen om hem evt te kunnen lokken.

Aangezien ik niet weet hoelaat precies (door andere verplichtingen) maar ik fiets er bij Geesterduin camping in. (heb je die al gebeld?)

Ipsilonka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:02

Ik zou nl wel vrij willen nemen, maar niet voor niets zeg maar. Zullen wel genoeg boswachters + auto's zijn, maar heb beschikking tot een auto met super 4x4 dus kan overal komen (denk ik)

radnah2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:12

Nou tot zover is ie nog niet gevonden dus ik denk dat we morgen gewoon moeten gaan zoeken.

Ik denk dat wij beginnen bij de grote parkeerplaats bij castricum aan zee (weet niet hoe het daar heet).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:14

Weten julie wel zeker dat die boswachters gaan zoeken? hier doen ze dat niet hoor.Ze nemen een melding aan en zullen je waarschuwen als ze het paard zien ,maar gaan zoeken doen ze niet.

Ipsilonka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:16

Radnah: Bij t strand of bij de Johanneshof??

ingvdh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:29

Helaas kan ik niet meezoeken, maar meedenken lukt wel

Is het idee om te starten bij de hoep/johanna's hof? Dit ligt aan de weg naar castricum aan zee, maar ook de thuisbasis voor het PWN en dus de boswachters.

Er is voldoende parkeerruimte en je kan alle kanten op daarvandaan. Het duin, het strand, richting Egmond en richting Castricum/Heemskerk. Vanuit de parkeerplaats aan zee kan je alleen maar het strand op.

RJS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:30

Ik weet niet of het al gezegd is, maar kun je niet ook de jagersvereniging laten zoeken, die honden kunnen mss op basis van een geur dat paard vinden...

biyoulover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:31

Als er iemand uit de buurt van Leiden gaat zoeken kan ik ook wel komen na half 12, PB me dan even

Sempre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:31

Rensjuh schreef:
Ik weet niet of het al gezegd is, maar kun je niet ook de jagersvereniging laten zoeken, die honden kunnen mss op basis van een geur dat paard vinden...

hhm, daar heb je een punt..
Eigenlijk heb je een superidee
Ik ga het voorstellen

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:41

silvana schreef:
Weten julie wel zeker dat die boswachters gaan zoeken? hier doen ze dat niet hoor.Ze nemen een melding aan en zullen je waarschuwen als ze het paard zien ,maar gaan zoeken doen ze niet.

ik heb gehoord van de mensen die vandaag gingen zoeken dat ze contact met ze hadden en ook met busje zagen rijden etc. Hoe precies weet ik niet hoor

Grote parkeerplaats bij het strand is groter dan bij johanne's hof maar je moet waarschijnlijk wel betalen.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:44

Zie topic op VN.