Manege poelenburgh

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

skoebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:13

Ik heb daar wel al een tijdje geleden met mijn paard gestaan. Knipoog Gelukkig weet ik nu beter! Haha! Maar een heel jaar lang dus Poelenburgh, ik kan dus goed beoordelen hoe het er aan toe gaat daar... De eigenaren zijn nog steeds de zelfde Misselijk , dus ik weet waar ik over praat!
Ik vind niet dat ze goed voor de pony's zorgen als ze ze scheren en dan dan vervolgens door klanten (die er geen verstand van hebben) laten afzadelen na een buitenrit van een paar uur en dan (die klanten kun je het niet kwalijk nemen) uren zonder deken laten staan in een buitenstal. Boos! Totaal geen toezicht!! Boos! Zo kan ik nog wel meer dingen noemen...

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 00:08

hehe....oud....hier heb ik vorig jaar ook nog op gereageerd Haha!

Reem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-03 00:20

Ja toen ik het weer zag dacht ik ook echt.... "Huh, hoelang geleden heb ik dat geplaatst...?"
Ik ben ondertussen al vaker op poelenburgh geweest Haha!

_DuN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 10:02

Bonjour schreef:
Citaat:
Ik heb er erg slechte ervaringen!!! Ik snap ook niet hoe ze aan die 5 !!!!!!!! sterren komen????????? (FNRS)
Ze geven zomaar aan iedereen paarden mee!!! En dat van dat nog effe harder schoppen komt mij zeer bekend voor. Ik heb er een jaar mijn eigen paard gehad en kan eigenlijk weinig positiefs melden.........
Wordt er goed voor de paarden gezorgd? Dat is mij nog nooit opgevallen!

Hoi Skoebie hoe lang geleden heb jij daar dan met je paard gestaan? Ik heb er vorig jaar 4 maanden stage gelopen en ik heb nooit meegemaakt dat ze zomaar een paard aan iemand meegaven Verward . Er zijn namelijk alleen maar ritten onder begeleiding. En er wordt zeker wel goed voor de paarden gezorgd! Ze staan allemaal in een box worden elke dag uitgemest en mogen s'zomers lekker het land op. Alle paarden zien er ook echt perfect uit. Ik vind dat ze die vijf sterren meer dan verdiend hebben.

Citaat:
ik zat op Imige en dat vond ik echt heel erg leuk!!

Ik heb ook een keer een strandrit op image gemaakt. Leuk is ze he? *LOL* Ze is inderdaad nogal vals op stal maar dat komt omdat ze jaren geleden een keer een ongeluk heeft gehad. En sindsdien is ze zo. Maar als je zeker d'r stal inloopt is er niets aan de hand.

De pensionklanten vond ik wel meevallen maar dat kwam misschien
omdat ik daar vijf dagen per week rondliep en iedereen dus wel kon.[/quot
Hey

Ik heb eeb tijdje op poelenburgh gewerkt en ik vind ook dat sommige paarden er niet goed aan toe zijn, een vriendin van mij reed er al lang en ze moest op bastion terwijl hij erge open rug plekken had Boos! ..... dus wou ze er niet op en ze mocht niet op een ander rijden dus is ze er gestopt! Ik kon image altijd makkelijk pakken met wat lekkers Lachen en de werksfeer is daar ook niet al te best, maar voor de rest is t wel gezellig maar ik zet wel een paar ?????????????????????? bij de 5 sterren......

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 22:29

hey, mijn paardje heeft ook een tijd op poelenburg gestaan. En ze zorgen daar goed voor de paarden hoor! Tis alleen jammer dat het allemaal zo duur is en er erg weinig land is voor zoveel paarden. Mijn paard had een klap opgelopen op het land, toen heb ik haar weggehaald(was gelukkig niks ernstigs). Ik vind namelijk dat een paard buiten hoort. Ik mag dan wel een sport arabier hebben, maar zelfs swinters loopt ze enkele uurtjes buiten omdat beweging gewoon zooo belangrijk is. Maarja je ken niet alles hebben, en als de paarden buiten liepen dan hadden ze vast geen 5 sterren gehad Knipoog

piedrolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 19:49

hoi, ja ik ken manege poelenburgh. Ik heb er ook een supertegekke strandrit gemaakt.. Op wie zat jij? Ik zat op cindy een hele snelle toffe haflinger!
-xxx- piedrolover

Nathalietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 19:57

Ik ben er een jaar geleden op kamp geweest en het was erg gaaf! Ze zorgen er ook wel goed voor de paarden hoor, heb ik het idee. Mijn lievelingspaard daar is Nestle. Daar ben ik mee op t strand geweest. Echt heel tof!