Gelukkig weet ik nu beter!
Maar een heel jaar lang dus Poelenburgh, ik kan dus goed beoordelen hoe het er aan toe gaat daar... De eigenaren zijn nog steeds de zelfde
, dus ik weet waar ik over praat! Ik vind niet dat ze goed voor de pony's zorgen als ze ze scheren en dan dan vervolgens door klanten (die er geen verstand van hebben) laten afzadelen na een buitenrit van een paar uur en dan (die klanten kun je het niet kwalijk nemen) uren zonder deken laten staan in een buitenstal.
Totaal geen toezicht!!
Zo kan ik nog wel meer dingen noemen...
. Er zijn namelijk alleen maar ritten onder begeleiding. En er wordt zeker wel goed voor de paarden gezorgd! Ze staan allemaal in een box worden elke dag uitgemest en mogen s'zomers lekker het land op. Alle paarden zien er ook echt perfect uit. Ik vind dat ze die vijf sterren meer dan verdiend hebben.
Ze is inderdaad nogal vals op stal maar dat komt omdat ze jaren geleden een keer een ongeluk heeft gehad. En sindsdien is ze zo. Maar als je zeker d'r stal inloopt is er niets aan de hand.
en de werksfeer is daar ook niet al te best, maar voor de rest is t wel gezellig maar ik zet wel een paar ?????????????????????? bij de 5 sterren......