Vraagprijs haflinger?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

cissie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 14:30

Als het een mooi gebouwde en gezonde haflinger is, is idd tussen de 850,- en 1000,- netjes betaald vind ik.
Het is een redelijk grote maat voor een haf, en het is een merrie dus wbt fokken ook nog mogelijkheden, jammer dat er geen papier bij zit, maar als je daar niet veel om geeft ook geen ramp.

Mijn haf (merrie)lag lager in de prijs, was 1 jaartje ouder en met goede papieren, maar ook niet ingereden en met een uhmm....... tja.... 'bijzonder' karakter zal ik maar zeggen, daar was de prijs dan ook naar.

Als ze voor dr leetijd braaf is en het klikt tussen jullie, hoop ik dat de koop voor je doorgaat, succes!

__Marije__

Re: Vraagprijs haflinger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 14:36

Ik zou toch niet hoger gaan dan 900 euro.. er zijn namelijk ook mooie haflingers met papieren voor die prijs (wel beleerd uiteraard) Ik denk dat er zat haflingers zijn die 1000 beleerd neit eens halen... Natuurlijk een groot deel ook wel, maar veel meer dan 1200 krijg je opt moment voor een haf niet

Saskia9

Re: Vraagprijs haflinger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:03

vlasta schreef:
Ik vind 700 echt wel weinig hoor voor een haflinger of hij moet iets mankeren of je moet enorme mazzel hebben met de verkoop.
1000 euro is echt heeeel normaal voor wat je omschrijft hoor...

Heel veel succes

Ik heb voor ietsje meer dan 700 euro mijn Beleerde haf gekocht,
Is super weinig,hij heeft papieren en was verkeersmak en dergelijke,minpunt was dat hij er neit uitzag,
en te vroeg beleerd,met 2,5 jaar!

Dus ik denk dat je rond de 900 wel een goede kans maakt,

hel1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 18:52

Woensdag gaat m'n oom(paardenhandelaar) mee naar de handelaar waar haflinger staat, en die twee kennen elkaar wel. dus over prijs komen ze denk ik wel uit, want ze hebben al vaker met elkaar gehandeld in paarden. m'n oom gaat beginnen met bieden op 800 euro, en dan zien hoe het verder gaat, heb er wel vertrouwen in

Saskia9: waar heb jij je haf dan vandaan? bij particulier, of handelaar, of nog ergens anders. denk dat je wel geluk heb gehad met die prijs.