Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Het is goedgekomen met der iig

Allegra schreef:Natuurlijk kunnen ze met elkaar spelen, dáár gaat het niet om. Maar dan moet je mijn vorige post maar even goed lezen
Je maakt mij niet wijs dat Bjorn Bonito op haar plek zet, en dat het echt een uitdaging voor haar is om van Bjorn te winnen (nu is het niet echt een goede vergelijking omdat Bjorn jonger is, maar toch):)

en een opfok uitzoeken waar er toezicht gehouden wordt! Kyona schreef:Wel heel belangrijk dat je veulen met soortgenoten (liefst ook leeftijdsgenoten) naar buiten kan. Overigens heb je ook opfok waar ze wel degelijk veel met de paarden bezig zijn en ze gewoon in handen komen.
Tigger schreef:Allegra schreef:Natuurlijk kunnen ze met elkaar spelen, dáár gaat het niet om. Maar dan moet je mijn vorige post maar even goed lezen
Je maakt mij niet wijs dat Bjorn Bonito op haar plek zet, en dat het echt een uitdaging voor haar is om van Bjorn te winnen (nu is het niet echt een goede vergelijking omdat Bjorn jonger is, maar toch):)
Soory, maar wij hebben een twee jarige hengst staan en een jaarling, die zeker 20 cm kleiner is, maar wel de baas...
Het maakt geen reet uit hoe groot een dier is...

).