online paardenspullen bestellen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Only_Hellen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 14:23

Ik wacht ook al een maand op mijn spullen van Piaffe. Het geld is keurig DIREKT van mijn rekening gehaald, en op mijn vraag waar mijn spullen blijven krijg ik een fout antwoord.
Dat was dus eens maar niet meer.

Bij Ingrid van Berlo heb ik ook besteld. Ondanks het feit dat de spullen niet allemaal in voorraad waren, kreeg ik wel hetgeen ze wel in voorraad hadden, en word ik keurig op de hoogte gehouden van de leveringstermijn enzo.

SkyMarian

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 14:25

Hun (paardenshop) leveringsvoorwaarden zijn dat ze het na ontvangst van het geld het binnen een week bij geleverd hebben.

Citaat:
Wij streven er naar om alle goederen binnen 1 week na betaling af te leveren. Mochten er vertragingen zijn dan houden wij u per email op de hoogte. Mocht een artikel niet goed zijn of wilt u het ruilen, dan kunt u dit vanzelfsprekend altijd; zie hiervoor onze algemene voorwaarden.

Dus als het niet het geval is en je bent niet op de hoogte gehouden dan zeker aan de bel trekken. Daarnaast hebben ze ook een behoorlijk aantal producten die "op korte termijn leverbaar zijn"

taverno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 15:54

Tanja_ schreef:
Klopt het dat je bij paardenshop geen verzendkosten betaald?

Citaat:
Klopt, en blijkbaar vinden ze dat een excuus om het een eeuwigheid te laten duren

Het is maar net wat je een eeuwigheid vind.Ik had de bestelling binnen een week binnen

Phrono

Re: online paardenspullen bestellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 16:31

figora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 16:34

Ik mag zeker geen reclame voor mij zelf maken

Xox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 16:42

Ik ook niet hé

DeSa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 16:43

taverno schreef:
Tanja_ schreef:
Klopt het dat je bij paardenshop geen verzendkosten betaald?

Citaat:
Klopt, en blijkbaar vinden ze dat een excuus om het een eeuwigheid te laten duren

Het is maar net wat je een eeuwigheid vind.Ik had de bestelling binnen een week binnen

2 maanden.

Jennifer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 16:43

Heb net een frontriem en strijklappen bij Piaffe besteld en een hoofdstel bij paardenshop.nl. Heb het geld gelijk overgemaakt, kijken wanneer ik het binnen heb

Verder heb ik wel eens wat besteld bij:
pourcheval (dacht ik), paardendrogist, ingridvanberlo, piaffe
Ben overal heel positief over!

nd423

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 16:45

Divoza, paardendrogist en www.ruitershoponline.nl.
Ze kwamen allemaal hun afspraken en levertijd na. Bij Ruitershoponline kreeg ik (onverwacht) een bodywarmer cadeau. Da's natuurlijk altijd leuk

Snoevie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 16:59

van mij mogen jullie reclame voor jezelf maken hoor

chelsea82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 17:05

met divoza heb ik goede ervaringen.
over het algemeen heb je de spullen binnen 2 dagen thuis.
mocht het zo zijn dat het artikel er op dat moment niet is, of de kleur of maat er niet is dan sturen ze je een mail of ze bellen je voor een alternatief.
ben wel tevreden over divoza.

Snoevie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 16:11

ik heb nu bij ingrid van berlo besteld,betekend 'in behandeling' dat een bestelling verstuurd is?

Jennifer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 12:14

Even een update. Zondag iets besteld bij Piaffe en de paardenshop, ik heb gelijk zondag geld overgemaakt via internetbankieren. Dinsdag kwam mijn pakketje van Piaffe al binnen alles spullen waar ook goed, prima dus. Nog niets gehoord van Paardenshop helaas.

NoaFleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 12:25

Ik had vorige week vrijdag bij de paardenshop besteld en heb het vandaag aangekregen. Het duurde dus net 1 week.
Ik ben er wel tevreden over, het duurt soms dan wel iets langer dan bij andere i-netshops maar het is nog binnen de aangegeven tijd hier aangekomen. Daarbij kreeg ik er ook nog een leuke sleutelhanger (ja, ik ben gevoelig voor die kleine, gratis prulletjes ) en moet je geen verzendkosten betalen

develwife

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 12:30

Hoi,

Ik bestel eigenlijk alleen maar bij www.paardendrogist.nl daar ben ik heel tevreden over.
Ik heb 1 keer bij www.piafferuiterport.nl besteld maar daar was de levertijd heel lang en de spullen daar was ik ook niet zo kapot van heb daar tot drie keer toe een regendeken naar terug gestuurd wat elke keer doorlekte vreselijk bestel er niets meer.

Groetjes

Snoevie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-06 17:19

ik heb nu nog een extra bestelling bij ingrid van berlo geplaatst,ben nu wel erg tevreden over de manier waarop ze je op de hoogte houden.duurt wel wat langer dan verwacht,omdat niet alles op voorraad was,maar dat zeggen ze er gelijk bij

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 18:01

Ik heb een keer wat besteld bij:
www.allesvoorpaarden.nl Het gene netjes en de juiste kleur/maat en binnen 1 week gekregen

En bij www.divoza.nl
Ook alles netjes en het gene wat ik besteld heb het juiste artikel en ook binnen 1 week gekregen

Ik wil nu iets gaan bestellen bij www.paardenshop.nl maar lees hier dus verschillende meningen er over dus nog even over nadenken of ik er wat bestel

Groeten haffiefreak

ppl0026

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 22:29

Ik heb voor een tweede keer bij Piaffe besteld (1e keer maand wachten en verkeerde spullen...), maar nu dus gelijk geld overgemaakt en pakketje was na 3 dagen al binnen! Blijkbaar maakt het dus verschil of je het met overmaken doet of via automatische incasso.

Merr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 22:34

-Divoza vond ik echt heel goed, binnen een week geleverd, kan echt merken dat dit een groot bedrijf is en hier echt mee bezig is.

- paardenshop.nl vond ik daarintegen wat minder, duurde veel langer, en aantal keren gebeld, kreeg een beetje onbeleefd persoon aan de telefoon en had niet echt het idee dat ik met een bedrijf te maken had. Uiteindelijk wel alles gekregen met wat extra's.

Monday

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 23:48

Divoza ging prima.
Piaffe ging ook perfect, ze belden keurig dat een deken niet voorradig was en wat ik wilde, wachten of andere kleur.
Paardendrogist vind ik echt top, die hebben supersnelle service en je kunt zelfs aangeven wat de bezorger moet doen als je niet thuis bent.

regine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 00:14

Ik heb wel goede ervaringen met Piaffe, deken besteld was er in anderhalve week na betaling ong.

Paardenshop in een week.

Divoza is lang geleden maar ook goede ervaringen mee, al zit er nu een in de buurt dus ga ik eerder langs dan dat ik bestel.

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 00:20

Zondag wat besteld bij PourCheval en geld overgemaakt en vanmorgen kwam het binnen. Super.
Piaffe ging bij mij niet soepel, Divoza wel en de Paardendrogist is ook altijd binnen 4 dagen in huis

kekaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 09:20

de paardendrogist vind ik echt super !
divoza is ook wel okay maar vind de verzendkosten vrij hoog.
piaffe ging bij mij ook niet helemaal goed, duurde onwijs lang.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 09:24

ik heb een deken bij zadelmarkt vandaan,heel snel thuis gekregen

paardendrogist,ook snelle service en kleine cadeautjes[ben daar ook gevoelig voor ]

Piaffe,goede service werd gebeld dat mijn maat er niet was en of ik een maatje groter wilde p[roberen,daarna binnen 2 dgn in huis.

Ooteman,vorig jaar een pessoa gekocht snelle levering en nu gisteren geld overgemaakt[overschrijving bij de bank gebracht ] voor een deken
even kijken wanneer hij binnenkomt

shan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 11:50

piaffe en paardendrogist, allebei hele goede ervaringen.