Paard stapt op miraculeuze wijze uit haar deken.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Dunja_

Re: Paard stapt op miraculeuze wijze uit haar deken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 22:19

Kan het niet zijn dat je onderdeken is gaan schuiven en dat iemand hem er ondervandaan heeft gehaald?
Is mij namelijk is gebeurd toen dacht ik ook dat ik een slim paard had
Die lag dus ook gewoon in de paddock (niet zo handig vond ik)

Sophiee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-06 23:41

Nee m'n onderdeken zit goed vast, het is eigenlijk gewoon een staldeken. Gewoon voorsluiting, en 2 buikriemen en 1 onder zn staart langs.

MAAR ER IS EEN NIEUWE ONTDEKKING IN DE DEKENZAAK!
Ik kwam er vandaag bij nader inzien achter dat het staafje van de gesp aan de voorkant mist! dus de voorkant was los!

Maar ik vind het alsnog knap, want ik heb nu dus tijdelijk een fleace deken eronder, en da's gewoon 1 met 2 voorsluitingen, en een bilriem maar geen buikriemen, en die blijft wel liggen..

_Lorette_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 00:16

Dat doet mijn pony dus ook wel eens.
Dan ben ik de deken kwijt, ligt het in het weiland met werkelijk alle sluitingen nog dicht! Niets kapot o.i.d.

Heel apart.

sherwood

Re: Paard stapt op miraculeuze wijze uit haar deken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 11:43

HAHAHA
Hier hebben we ook zo'n houdini....
had een deken om met zo'n moeilijke sluiting op de borst, van dat klitteband en die dubbele haken. Dan nog kruis singels, en lieskoorden. Alles er op en eraan dus. Ligt ineens die deken toch zo in de wei
Borst sluiting netjes losgehaald, en de kruissingels ook. De lieskoorden zaten nog wel vast. Nergens een scheur te bekennen
Dat snap je toch niet!!!??? >;) Als IK al moeite heb om die borst sluitin glos te krijgen, hoe doet een paard dat dan? Ik bedoel je moet eerst die deken wat naar voren halen, dan het klitteband los trekken, en dan pas kun je die haken los halen. Dat gefriemel is lastig, maar dat was ook de bedoeling. Helaas heeft ie het toch los gekregen, en hoe is ons echt een raadsel.
Iemand suggesties?

Sophiee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 12:12

Ja zo'n deken heb ik dus ook
Gewoon een Weatherbeeta met alles erop en eraan.

Serendipity1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 12:22

als de voorkant los is is het een ander verhaal Word het een stukje makkelijker van. Idd dekensingel om doen

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 12:25

Met een losse voorkant zakt de deken naar achte tijdens een drafje en kan je paard er zo uit stappen. Dus toch geen Houdini

Sophiee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 13:10

Ja maar dan is dus nog de vraag, HOE heeft ie die voorkant gesloopt? Want die zit echt verborgen onder zn buitendeken, en de buitendeken heeft een hele lange staartflap enzo dus die onderdeken is geeneens zichtbaar.

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 13:45

Die van mij heeft laatst met rollen allebij zijn buiksingels gesloopt. Er komt zoveel kracht op te staan als ze gaan rollen en zichzelf "opblazen" als je deken iets te strak zit en er komt iedere keer veel druk op te staan, dan wil die nog wel eens knappen