Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Diedjee schreef:Ik zeg niet dat ik haar mening niet respecteer he ! Zoals al is gezegt, het is ook haar paard en dus haar regels. Maar dat wil niet zeggen dat ik van binnen niet pissig mag zijn. En dat ik dat heb geuit op bokt had ik beter niet kunnen doen maja iedereen maakt fouten
ninja2 schreef:superwoman schreef:Ik heb een maxium in mijn hoofd van 70 kg
Daarbij woog ze in haar mail 75-80.
Voor mijn paard moet het ook leuk blijven
Ik loop ook liever niet met en zware rugzak.....
Een grote man kan dan ook niet op je paard rijden
ninja2 schreef:Diedjee schreef:Ik zeg niet dat ik haar mening niet respecteer he ! Zoals al is gezegt, het is ook haar paard en dus haar regels. Maar dat wil niet zeggen dat ik van binnen niet pissig mag zijn. En dat ik dat heb geuit op bokt had ik beter niet kunnen doen maja iedereen maakt fouten
Ik vindt dat je dat best op bokt mag zetten,
als de persoon in kwestie niet op bokt had gezeten had je het er toch ook neergezet
.
En je bent zeker niet dik, ik zou gewoon op zoek gaan naar een ander verzorg paard

ninja2 schreef:hopen dat dat iets wordt, ik zal voor je duimen haha
Curly85 schreef:oke ik snap hetvoortaan even nadenken in plaats van een opwelling. Tja een afwijzing is altijd rot maar ik denk niet dat het een principe van 'doorzakken' is maar meer het idee wat zij bij haar paard heeft.
Tja het KAN 1/5 dragen maar de eigenaar WIL het niet. punt klaar toch lijkt mij zo. Ik laat echt niet iemand van (700:5)=140 kilo op Ian rijden, no way

hopen dat t wat leuks word
.
DebbieY schreef:Sorry hoor maar sommige mensen doen echt net of dat paard van papier is, dat je daar zo doorheen zakt..
Lil0l0v3r schreef:Ik hobbelde ook wel is met zn 2en
superwoman schreef:DebbieY schreef:Sorry hoor maar sommige mensen doen echt net of dat paard van papier is, dat je daar zo doorheen zakt..
Ik wil idd wel voorkomen dat het beesie geen last van z'n rug gaat krijgen.
Als dat wel het geval wordt zit ik met het probleem, omdat het mijn paard is. En de verzorgster zoekt een ander paard!
Mijn paard is niet zo doorgetraind - heeft weinig rugspieren en is dus niet verstandig om dat gelijk zwaar te belasten.
ze bestaan, echt waar