Uitslag van cap

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 18:34

Heb gewoon een heel braaf paard; kan er languit op liggen slapen.

Afbeelding

Equira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-06 20:38

Haha, wat een schat. Ik denk als ik dat probeer dat ik 10 meter verderop neerkom.

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 20:40

Dat soort geintjes hoef ik niet uit te halen bij de mijne. Dat is soms net een bommetje die probeert om mij zo ver mogelijk weg te lanceren. Als ik zo op zijn rug ga liggen, dan is dat natuurlijk wel een uitgelezen kans om zijn oude record te verbreken

Equira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-06 09:23

Ik ga zo weer ff naar mijn knollie toe. Dus ik zal even de tips uitproberen. Mijn uitslag is bijna weg en ik hoop dat het nu dan ook weg blijft....

Equira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 11:42

Gister met een inlegkruisje in mijn cap gereden en toen ik vanmorgen wakker werd......... had ik geen bulten!!!!!! Super, ik denk dat ik dit gewoon blijf doen, dus moet maar ff inlegkruisjes inslaan en een grote doos op stal leggen. De uitslag die ik had is nu ook echt bijna verdwenen. Bedankt allemaal!

TemptationV

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:12

WendyK schreef:
Gister met een inlegkruisje in mijn cap gereden en toen ik vanmorgen wakker werd......... had ik geen bulten!!!!!! Super, ik denk dat ik dit gewoon blijf doen, dus moet maar ff inlegkruisjes inslaan en een grote doos op stal leggen. De uitslag die ik had is nu ook echt bijna verdwenen. Bedankt allemaal!
\

heel handig!! mooi dat het weg is, ga jij maar even een GROTE doos halen haha