Paarden die niet hoog opgooien

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

lin_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 12:31

appies, en quarters hoeven helemaal niet zo duur te zijn.
Het is maar net wat je wilt.
Mijn appie gooit ook niet hoog op

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 12:50

anda's en lusi's zitten heerlijk. Ik heb rugklachten en van veel paarden krijg ik rugpijn, voor mij dus de reden om ooit zo'n schoonheid aan te schaffen. Toch moet je het ook gewoon proberen, er zijn ook anda's die wel flink opgooien.

Eilatan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 13:54

kjoetie schreef:
anda's en lusi's zitten heerlijk. Ik heb rugklachten en van veel paarden krijg ik rugpijn, voor mij dus de reden om ooit zo'n schoonheid aan te schaffen. Toch moet je het ook gewoon proberen, er zijn ook anda's die wel flink opgooien.

Proberen moet je idd altijd wel, want zelfs paarden die niet opgooien kunnen heel naar zitten...

Het heeft volgens mij ook wel te maken met training, ik heb wel is een slagschip van een draver gereden, waar je dus bijna onmogelijk op kon blijven zitten, maar na wat training waardoor die zijn rug beter is gaan gebruiken was ie ineens wél door te zitten, en schommelde die ook bijna niet meer.

Overigens zijn andas nou ook niet de meest goedkope paarden Ze zijn uiteraard wel de mooiste

OemmiejO

Re: Paarden die niet hoog opgooien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 15:38

Fell pony!!