Decathlon, wat hebben ze daar allemaal voor paarden??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 18:59

Ik ben ook al eens in een Decathlon in Frankrijk geweest en 2 prachtige fluwelen dekjes gekocht voor 20 euro per stuk. Ik ben echt tevreden over de Decathlon, ook al een hoodstel daar gekocht (shetlandmaat voor m'n ezel) en ben er tevreden over. Elke keer als ik daar ben, ga ik eens op bezoek in de winkel

angelke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 21:15

classic_life schreef:
ik ben afgelopen zomer in de franse decathlon geweest, ik heb er een licht bruin hoofdstel, met zelfde kleur rubberen teugels, gekocht en een paar jophers. Heb het wel eerste paar keren goed gevet en geolied maar ik ik heb van beide nog erg veel plezier!
mijn paardje met dr mooie hoofdstelletje
http://img488.imageshack.us/img488/1439 ... .jpg[/img]

overigens hadden ze daar erg veel, maar ik weet niet hoe de winkels hier in NL zijn...

Dit hoofdstel heb(gebruik) ik ook:
Afbeelding
Op deze foto zie je duidelijk dat de kwaliteit toch niet 100% is. Er hangen ook al andere teugels(en sperriem) aan, doordat hij er in is gaan staan. Ze zijn toen vrij snel geknapt.

Over het algemeen vind ik de kwaliteit bij Decathlon niet zo heel goed. Voor borstels, vliegenspul, koekjes etc kan je er gemakkelijk heengaan. Ook dekjes, halsters van iets mindere kwaliteit(voor op de weide ofzo), een inrijdekentje etc gaat nog best wel vind ik.
Maar vanaf dat ik dingen wil kopen die intensief gebruikt gaan worden, ga ik toch naar een paardenwinkel.

classic_life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 22:16

@angelke
heb jij hem vaak moeten vetten/olien voordat hij een beetje soepel werd en niet meer zo kartonnerig was?

angelke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 14:58

Toch wel ja. Echt soepel zacht leer wordt het nooit vind ik persoonlijk.

rick_erika

Re: Decathlon, wat hebben ze daar allemaal voor paarden??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 16:00

Ik ben bij decthlon geweest,
Heb een zomer deken gekocht, ik geloof water dicht, voor 25 euro. lage chaps met rits, voor 25 euro en een afgeprijsde rijbroek voor 9 euro, dit omdat dit een rib broek was en deze er dus uit zouden gaan.
Ik dacht zo, dat is niet veel.

Nu afwachten hoelang ik er plezier van heb , er lagen ook chabraks voor 11 euro, moet wel zeggen dat er niet zo heel veel keus was maar dat wat ik nodig had hadden ze in ieder geval wel voor niet zo veel geld. Ook hingen er kunststof zadels voor 150 euro, en ja ik zou zeggen voor te beginnen of in te rijden, is het goed.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 16:16

Nou gefeliciteerd met je aankoop Hopen dat het plezier voor lange duur is! Over Decathlon ben ik ook heel tevreden, ik kom vaak bij de Decathlon in de Arena boulavard. Ik vind alleen dat je wel verstand moet hebben van wat je koopt en moet weten wat je precies wilt hebben, in Amsterdam is er geloof ik maar 1 medewerker die je meer uitleg kan geven over peerdenspul da's op zich wel jammer. Wel leuk dat jij dan zelf als klant de 'paardenleken' kan gaan helpen die bijna met hun handen in het haar zitten over wat ze moeten aanschaffen voor hun beginnende ruitertje . Maar voor de rest hebben ze leuke spullen en ook heel veel wat dat betreft. De catalogus is ook een aanrader, staan echt leuke spullen in

rick_erika

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 16:54

oh kun je die catalogus ergens opvragen dan??
dat zou handig zijn, hoef ik niet te gaan kijken. kan ik eerst bladeren. hihi

Krips

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 17:00

Dat kan wel, alleen de ruitersportgids was vorig jaar al heel snel op..

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 18:06

Kom ook wel eens bij die bij de Arena Boulevard en heb inderdaad ook al eens mensen geholpen, haha.

Ik heb er wel een paard spullen van, uhm: bodywarmer(heel lekker warm), had een dekje, zomerdeken, springschoenen geloof ik, handschoentjes en meer kan ik zo snel niet opkomen. Maar ben er best tevreden over hoor, alleen hoofdstellen zou ik er inderdaad niet kopen(misschien alleen voor erbij ofzo) en zadels al helemaal niet. Als je een beetje zoekt vindt je vaak ook wel leuke koopjes.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 12:07

Pluutje schreef:
Kom ook wel eens bij die bij de Arena Boulevard en heb inderdaad ook al eens mensen geholpen, haha.

Hahaha da's echt grappig he? Dan zie je ze eerst zo heel wanhopig kijken en dan zij ze cht wel blij dat iemand even duidelijkheid komt brengen

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 13:25

Ik Kerkrade hebben ze niet zo heel veel. Wat basisdingen, rijbroeken, caps, dekens, poetsspullen. Ik heb daar wel een dekensingel gekocht. De prijzen vallen reuze mee