Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
classic_life schreef:ik ben afgelopen zomer in de franse decathlon geweest, ik heb er een licht bruin hoofdstel, met zelfde kleur rubberen teugels, gekocht en een paar jophers. Heb het wel eerste paar keren goed gevet en geolied maar ik ik heb van beide nog erg veel plezier!
mijn paardje met dr mooie hoofdstelletje
http://img488.imageshack.us/img488/1439 ... .jpg[/img]
overigens hadden ze daar erg veel, maar ik weet niet hoe de winkels hier in NL zijn...

, er lagen ook chabraks voor 11 euro, moet wel zeggen dat er niet zo heel veel keus was maar dat wat ik nodig had hadden ze in ieder geval wel voor niet zo veel geld. Ook hingen er kunststof zadels voor 150 euro, en ja ik zou zeggen voor te beginnen of in te rijden, is het goed.
Hopen dat het plezier voor lange duur is! Over Decathlon ben ik ook heel tevreden, ik kom vaak bij de Decathlon in de Arena boulavard. Ik vind alleen dat je wel verstand moet hebben van wat je koopt en moet weten wat je precies wilt hebben, in Amsterdam is er geloof ik maar 1 medewerker die je meer uitleg kan geven over peerdenspul da's op zich wel jammer. Wel leuk dat jij dan zelf als klant de 'paardenleken' kan gaan helpen die bijna met hun handen in het haar zitten over wat ze moeten aanschaffen voor hun beginnende ruitertje
. Maar voor de rest hebben ze leuke spullen en ook heel veel wat dat betreft. De catalogus is ook een aanrader, staan echt leuke spullen in

Pluutje schreef:Kom ook wel eens bij die bij de Arena Boulevard en heb inderdaad ook al eens mensen geholpen, haha.