Ik zou het zelf ook doen
.*ik heb geen idee wat het kost, mis. even het slachthuis zelf bellen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.MardoKnol schreef:Ik ben blij dat er gelukkig ook mensen zijn die voor de slager kiezen.
Ik zou het zelf ook doen.
*ik heb geen idee wat het kost, mis. even het slachthuis zelf bellen?
2misty2 schreef:Volgens mij heb jij het verhaal niet helemaal goed gelezen??Hij gaat niet naar de slacht..
SANEX schreef:Een mooi paard zeker, oogopslag toont wat triest maar dat is maar op 1 foto, dus eigenlijk niet veel over te zeggen.
SANEX schreef:Beide gevallen is iig beter dan te blijven bij zn eigenaress
.Tinne schreef:Krijgt het paard nu wel pijnstillers oid?
Tinne schreef:Want als ik het goed begrijp heeft het paard dus gewoon altijd pijn en kreupelt aan 3 benen?
Tinne schreef:Hoe ben je bij dit paard uitgekomen?
hastiga schreef:Waarom laat je hem niet gewoon inslapen.
hastiga schreef:Dus mijn advies laat dat geld zitten daar is toch ook wel overeen te komen?
Ellebel schreef:Ik wil de rest wel voor je proberen te "vertalen" als je dat handig vind. Maar voor een echte nederlandse rechtsgeldige verklaring kun je het beste naar een paardenarts gaan. Als het alleen voor jezelf is wil ik het wel doen.
Senja_x schreef:als ze accord gaat zou ik de dierenarts waarvan ze zijn papier heeft vervalst adviseren een rechtzaak aan te spannnen. Deze staat volkomen los van jullie deal maar dit soort mensen horen gewoon een veroordeling te krijgen. Deze dierenarts kan haar aanklgen wegens het in diskrediet brengen van zijn goede naam en kan hij van haar en flinke portie smartegeld eisen.