Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
runningkawa schreef:alleen geen zielig bericht plaatsen als je paard in utrecht staat met een bijna doorgesneden pees, hè?
runningkawa schreef:alleen geen zielig bericht plaatsen als je paard in utrecht staat met een bijna doorgesneden pees, hè?

Sjuimpje schreef:Stroomdraad doe ik niet omwille van de veiligheid, ik heb 2 paarden gehad met deze ondeugd en dat heb ik met water opgelost.
De ene heb ik verrast door een plons water over hem heen te gooiden, bij de ander heb ik een sproeier boven zijn deur gemonteerd en zodra het paard begon met schoppen hoefde ik alleen maar de kraan open te zetten. Dat was dus ook zo opgelost.
Mijn paarden wilden inderdaad wat duidelijk maken, die vonden dat zeven uur niet vroeg genoeg was voor hun eerste maal (ook al werden ze 's avonds om een uur of elf pas afgevoerd) en begonnen beide dus al rond 5 uur met schoppen. Dat soort verwende praktijken druk ik gelijk de kop in.
] zal ik eens een sproeier boven jouw bed hangen? [ /
]