goed zadel bij zadelmarkt?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

2001

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 19:29

das echt wel banketstaaf

Krijtje

Re: goed zadel bij zadelmarkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 09:01

rhootje schreef:
de zadels hebben een prima pasvorm en zitten ook prima maar ow wat een slechte kwaliteit!! echt heel beroerd!! de zadels bladeren af aan de zijkant en worden snel bruin. ik had er een van
210 euro

en na een half jaar helemaal kaal, in totaal heb ik er nu 3 gehad,
ong elk halfjaar een nieuwe.
over de service kan je niks zeggen, mijn ervaring dan

Kijk, kom ik aan met mijn Stubben uit 1970 En die ziet er nog uit als nieuw, geen naadje los/versleten o.i.d.
Dat zadel is 35 jaar oud, en ik rij elke dag ruim een uur intensief Nog als nieuw, dat, is kwaliteit

Heb 1x de fout gemaakt een zadelmarktzadel te kopen, never again...
De kwaliteit is bedroevend, de zadels kosten niets maar zijn ook niets...
Meer kun je niet verwachten van een zadel wat 200,- kost

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 11:02

Ik snap dat je misschien na de eerste keer nog teruggaat om een ander zadel, maar dat je er in het geheel 3 zadels vandaan hebt, ondanks dat je weet dat de kwaliteit zo bagger is, daar kan ik toch echt met mijn pet niet bij!

Tel die drie keer 210 Euro bij elkaar op, plus de kosten aan brandstof die je kwijt bent geweest aan op en neer rijden, en dan kun je er een heel goede en leuke tweedehands voor krijgen!

" Een ezel in het algemeen stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen, maar de mens dat domme dier, stoot zich wel een keer of vier..."

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 11:41

Cassidy schreef:
Ik snap dat je misschien na de eerste keer nog teruggaat om een ander zadel, maar dat je er in het geheel 3 zadels vandaan hebt, ondanks dat je weet dat de kwaliteit zo bagger is, daar kan ik toch echt met mijn pet niet bij!

Tel die drie keer 210 Euro bij elkaar op, plus de kosten aan brandstof die je kwijt bent geweest aan op en neer rijden, en dan kun je er een heel goede en leuke tweedehands voor krijgen!

" Een ezel in het algemeen stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen, maar de mens dat domme dier, stoot zich wel een keer of vier..."

Ik heb het vermoeden dat zij elke keer een nieuwe van de zadelmarkt krijgt omdat het nog binnen de garantietijd valt.
En op die manier rijdt zij altijd met een nieuw zadel
Dat vermoed ik tenminste want net zoals jij zegt lijkt het me stug dat je ieder half jaar 210 euro gaat uitgeven voor een zadel.

2001

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 13:09

thja dat zou natuurlijk ook kunnen