Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) maar ik heb na veel zoeken een Casco Argus gekocht en daar ben ik heel blij mee! 

.
) maar je weet maar nooit, en daarom vind ik t toch wel belangrijk.
. 
), wel opgehad, en vond het niet geweldig uitzien, nog wel wat paddestoelig.. maar goed.
) zou ik wel zo'n Carbon Gpa kopen..maar anders............
Kliko schreef:Pikeur is inderdaad beter van kwaliteit, dat heeft iets met de spanning te maken. Als je een goedkopere cap bij wijze van spreke een keer laat vallen is die spanning er al zo goed als helemaal vanaf en breekt hij dus sneller bij een val op het hoofd. Bij een Pikeur cap is dit niet het geval...
De casco vond ik echt verschrikkelijk zitten en de pikeur vond ik mooi en zit goed en heb em nu al 4 jaren. 
maaitjuh schreef:
Pikeur heeft er toch ook eentje van 1300 euro?
Zouden jullie die kopen?
_Anke_ schreef:Ik heb de pikeur Carbon. Een hele fijne cap die mij echt al gegoten zit en ik merk er niks van dat ik em op heb.
Of hij veiliger is? Ik weet het niet, aangezien ik eraf ben gevallen met de pikeur en nog een lichte hersenschudding eraan over heb gehouden.
.
Mijn simpele Harry Horse Pro plus zit veel beter,die sluit voor en aan zijkanten goed aan.Bij die GPA sluit ie aan zijkanten niet goed aan. QueJira schreef:Ik heb de pikeur GPA Titium en vind de pasvorm waardeloos!!Mijn simpele Harry Horse Pro plus zit veel beter,die sluit voor en aan zijkanten goed aan.Bij die GPA sluit ie aan zijkanten niet goed aan.
bij mij zit ie als gegoten