wat vinden jullie van andalousiers?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 12:34

Ik ben helemaal fan van Anda's!!!! Het zijn prachtige dieren!! Hoe kan je die nou lelijk vinden??? Maar ieder zijn smaak natuurlijk...

Maar ooit wil ik er zelf ook eentje...spierwit het liefst...

PhiaBink

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 12:41

vivanes schreef:
PhiaBink schreef:

Ach woensdag kom ik daar weer voorbij!!!! Ik denk met weer wat foto's van de veulies. Natuurlijk ga ik ook naar Atje toe. Hij staat in Elen. Lekker vlak bij. Straks wonen we 5 min. bij Residelca vandaan.

Hmm, dan zal je vast een stuk vaker te vinden zijn

Heb je atje ergens anders staan? Hij stond toch in Maastricht?

Atje stond daar tijdelijk. Nu staat hij op een plek waar hij de komende 3 jaar kan blijven staan.

Mexxuna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 12:50

Voordat ik bij femke (kimmie261) ging werken wist ik ook helemaal niets van anda's, ja dat het mooie show paarden waren.
Maar toen ik ze eenmaal ging rijden, was ik verkocht.. ze zijn zooo makkelijk en leergierig (op een enkeling na..!!), een hengst die je zo zadelmak heb, en serieus bij zijn werk blijft. Echt super gewoon.
Ik zou ook graag een anda hebben, maar vanwege de kosten droom ik ervan.
Ik heb wel een halve Anda merrie, een donkerbruine. Ook een superfijn beestje, moederskant is Duits en zit moeilijk bloed in, maar mijn veulen heeft alles van de Anda geerft! Zowel uiterlijk als innerlijk.

En tuurlijk zijn er lelijke.. ik heb zat lelijke gezien, maar die zijn OOK mooi te maken, ze hebben gewoon allemaal iets.speciaals.

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 13:44

Wij hebben er 1 op stal staan een geloof achtjarige hengst.Best mooi dier om te zien maar zijn echt niet mijn type paarden .

Maar om te zien zijn ze best leuk...

123468086

Re: wat vinden jullie van andalousiers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 13:47

Wauw Phiabink mooie paardjes zeg!

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 15:02

ik heb zelf een anda,een super paard,zo lief en leergierig,en soms verkoop ik andalusiers,dus er zijn hier al heel wat de revue gepasseerd...

Bestek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 15:04

Ik vind Anda's geweldig om te zien.. Helaas heb ik er nog nooit eentje in het echt gezien..

Over het karakter weet ik dus ook eigenlijk niets, maar ik vind de majestieuze uistraling van een Andalusier geweldig.

Elmooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 15:08

Ik vind anda's hele mooie paarden... Alleen jammer dat ze behoorlijk duur zijn..