Bah, muizen!!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

polly2

Re: Bah, muizen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 10:13

Ik heb twee stalkatten en die doen hun werk prima.
Toch had ik laatst iets grappigs... Ik wilde een klusje in de blub gaan doen (mollen vangen, ook zoiets...) en trok mijn rubberen laarzen aan die ik daarvoor in de zadelkamer heb staan. Doe ik mijn rechtervoet in de laars, merk ik dat er iets in het teengedeelte zit. Ik doe hem weer uit en wil voelen wat het was, maar dat hoefde al niet meer, want er kwam een hevig geschrokken muis uit!!! Daar schrok ik ook wel van, omdat je dat niet verwacht. Verder ben ik absoluut niet bang voor muizen... ik moest dan ook erg lachen...en mijn man ook....hahaha

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 11:19

Wij hebben volgensmij geen muizen op stal. En anders mogen ze gerust blijven zitten, ik heb er geen last van gehad.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 11:26

oooh joh, spreek me er niet van!!!

ik doe een tijdje geleden de staldeur open, hangt er een muis aan de hoofdstelhouder!!!! (die was denk ik net bezig met wandelen of zo)

ik gilde!!!!!!

komt even later een meisje op stal, vertel ik hoe het gedaan is, dus ik zeg: ; 'en toen deed ik de kastduer open'
en ik deed het zo voor.

wat denk je? WEER een muis! wij met zn tweeen gillen

te grappig toeval, ik schrok wel hoor

zieta_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 14:58

als ik mijn laarzen pak, doe ik ze altijd even uitkloppen, ben n.l een keer een spinnennest tegen gekomen in mijn laarzen

polly2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:58

zieta_lover schreef:
als ik mijn laarzen pak, doe ik ze altijd even uitkloppen, ben n.l een keer een spinnennest tegen gekomen in mijn laarzen

Ja....sinds mijn ervaring met die muis doe ik dat ook....hahaha...