Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ikke schreef:Ik ga verder niet in op de onwaarheden die hier weer eens langskomen; kijk op http://www.inviso.nl/antichip voor de actuele stand van zaken. De site is betrouwbaar, hoewel daar natuurlijk geen rechten aan ontleend kunnen worden. Immers, iedere Nederlander wordt geacht de wet te kennen........
Tieneke schreef:Volgens mij is het nonsens dat ze er iets van overhouden. Honden worden ook zo vaak gechipt. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een hond sterft aan een overdosis metaal in z'n nek of zo..
Iederee, hoort idd de wet te kennen, ik lees dan dat het in België verplicht wordt om je paard te laten chippen, dus dan MOET ik dat doen, niet?
Snowytje schreef:De mijne zijn alledrie gechipt. Ik snap die hele ophef erom niet zo. Het is niet duur en ik heb nog nooit gehoord dat een paard er iets van heeft gekregen.
Snowytje schreef:Oke misschien is er 1 op de 1000 die er wat van krijgt. Er zijn met veel dingen veel grotere risico's (buitenrijden ed) daar doet toch ook niemand moeilijk over?
dus wel een k*t opmerking!Citaat:En als zoiets gebeurd dan heb je dus gewoon pech gehad.

Nog geen problemen gehad *ff afkloppen*