[over het rijden] Wat trekken jullie je aan van een mening?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

loontje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 14:56

Ik maakte me vroeger ook altijd druk over wat een ander wel niet moest denken maar ik heb geleerd dat dat toch geen zin heeft.
Ze hebben hoe dan ook altijd commentaar of je nou alleen maar buitenritjes rijdt of z dressuur,ze hebben altijd wat te klagen.

Niemand is perfect hoor en zoals je al aan gaf jij kan je paard het beste en jij weet hoed je dat op moet lossen toch?
Gewoon lekker genieten van je paardje en het rijden en de rest lekker laten kletsen.
Anders vraag je of hij het eens voor wil doen voor je.Dan ga je gewoon staan kijken aan de kant en dan kan jij eens genieten toch hihhihi.

jipkip

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 16:34

Sophie: Haha hij zal vast heel raar kijken als ik zeg klim er zelf maar op dan. Jammer wel dat ik op een manege rijden, de bak tijden zijn alles behalve royaal. Ik rij altijd met veel mensen in de bak.. Misschien dat hij daarom zo uit zijn dak ging(ook al reden we maar met weinig op dat moment). Ik hoop alleen dat hij als hij dit soort commentaar geeft, hij ook kritisch naar zichzelf gaat kijken. En misschien heelk fout, maar als hij nog een keer kritiek geeft, geef ik mijn kritiek over zijn rijstijl ook maar even! PFf ben nog steeds boos

Manon

Re: [over het rijden] Wat trekken jullie je aan van een meni

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 18:32

Ik heb er schijt aan wat anderen vinden. Natuurlijk neem je het wel in je achterhoofd mee, maar vaak is het allemaal jaloerzie.
Het is tegenwoordig ook niet gauw goed meer, iedereen heeft wel wat te mekkeren.
Ik ga gewoon via mijn eigen weg en of ik dan strand of niet, dat is mijn zaak.