Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Soxje schreef:Haha, ik moet er wel om lachen, sorry hoor. Deze onderleggers zijn bedoeld voor direct op de paardenrug. Wat doen nu de meeste ruiters: die leggen eerst een dekje op de rug, dan de onderlegger en dan het zadel. "Omdat de onderlegger anders vies wordt". Zo'n dekje heeft dan eigenlijk geen nuttige waarde meer behalve dat het "zo mooi staat".
De medicinale bontlaag heeft dan geen zin meer en het drukt ook nog eens je sjabrak naar beneden. Koop dan liever een echt bontsjabrak dat meteen op de paardenrug ligt, goed beschermt en ook mooi is. Dan hoeft er geen gewoon dekje meer onder. Je kunt dat wol trouwens wassen hoor met speciaal wasmiddel. Ook te koop bij de ruitersportzaak.
) en moet je wel goed opletten dat je niet voor een onderlegger van lamswol gaat, die fout maken veel mensen. Ik las hier net ook een post van iemand die vol trots meld dat ze een onderlegger van lamswol heeft gekocht voor 60.-.......als dat idd lamswol i.p.v. lamsvel is dan is 60.- erg duur betaald. Iedereen noemt het lamswol, ik ben zelf ook overgeschakelt, noemde het altijd lamsvel maar kreeg dan vragen van mensen die geen idee hadden wat het nou was, die dachten dat er een heel schaap over de rug van het paard zou komen te hangen
(2 pootjes aan de ene kant, 2 pootjes aan de andere kant
) dus ik noem het nu ook lamswol maar ik waarschuw wel altijd iedereen, er zit een groot verschil tussen lamswol en lamsvel.
Tr3z3l_l0v3r schreef:T@nj@ ik neem aan dat je mij bedoeld? Ik vertel het ten eerste niet vol trots ofzo en ten tweede. het is lamsvel ja.
Nou en al melde ik het 'vol trots' iemand mag toch blij zijn met zoiets. 60 euro is ook niet ff iets wat je iedere dag besteedt.