irish_lady schreef:Zoals ik al zei: mijn laarzen waren stuk, en behoorlijk ( ritsen en een gat aan de zijkant) en na een jaar zijn ze opgestuurd, en geloof het of niet, ik krijg spiksplinternieuwe laarzen van mh
Dit had ik dus ook. Ik kocht mijn laarzen, had ze aan voor de eerste keer, ging meteen dat klitteband stukje af
Uiteindelijk begon de rits ook te klooien, dus ben terug gegaan naar de winkel maar die deden eigenlijk niks. Toen mailde mijn moeder naar MH zelf, en die namen contact met de winkel op, en ook ik kreeg een nieuw paar laarzen
Deze heb ik heel lang niet gebruikt, en toch uiteindelijk had ik zoiets van weet je wat ik ga ze gewoon lekker elke dag aantrekken!
De ritsen ging bij mij ook altijd iets open tijdens het rijden en daar stoorde ik me best aan, maar om ze zeg maar onder de klitteband te doen bleven ze wel beter zitten.
Maar! Op een dag ging het rits van onderin open
Nou ik kon dus niks meer, dus heb gewoon mijn allerliefste zadelmaker gebeld en die heeft gloednieuwe superstevige ritzen ingezet!! Heel mooi zwart, ziet er perfect uit.
Dat zou ik dus aanraden, gewoon nieuwe ritsen inlaten zetten als de originele rits begint te poedersuiker, blijkbaar weet MH nog niets van ritzen
Verder zijn die van mij ook iets gezakt, wat ik wel jammer vind, maar het gebeurt wel.
Maar ik vind ze echt super fijn, die van mij zie er ook nog super uit na ong. 3 jaar nog heel mooi donkerbruin!
Ik zou ze je dus aanraden!