En hij helpt ook poetsen enzo en soms (als ze niet te druk zijn, wat meestal wel zo is) gaat ie er zelf ook even op. Maar hij zegt wel heel vaak, als ik met ze aan het knuffelen ben; Kreeg ik maar zoveel aandacht..
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
En hij helpt ook poetsen enzo en soms (als ze niet te druk zijn, wat meestal wel zo is) gaat ie er zelf ook even op. Maar hij zegt wel heel vaak, als ik met ze aan het knuffelen ben; Kreeg ik maar zoveel aandacht..
. Ik heb er respect voor dat hij niet zomar dingen af kan zeggen, en andersom werkt dat precies hetzelfde..Tot nu toe gaat het erg goed, en ik weet ook zeker dat als onze relatie stukloopt, dat dit niet te maken zal hebben met mijn passie voor paarden.. 
). Ik zou paarden nooit laten vallen voor een relatie en als het niet te combineren valt..jammer dan. Lopen genoeg jongens rond die het wel accepteren
Navidad schreef:
zou jij de paarden stop zetten en de relatie voor laten gaan als je een keuze moest maken?

Hij gaat elke dag mee en mest uit als ik aan het rijden ben, ook gaat hij mee naar les en wedstrijden (leest voor). Ook sleep ik hem mee naar een hoop paardenevenementen. Vindt hij ook allemaal prima. Rijden hoeft voor hem niet (hij kan het wel). Dit weet hij al 10 jaar met me uit te houden. Ongelooflijk eigenlijk!
Hij kiest voor mij, en daar komen de paarden nou eenmaal gratis bij 
Hij heeft zelfs al eens een klein ritje buiten gemaakt (alleen stap en ik hield hem vast
) maar hij vond het nog leuk ook. Hij is ook niet bang voor ze dus dat scheelt ook. En ik ga zo af en toe eens mee naar zijn voetbal kijken, ookal vind ik dat stiekem niet zo interessant