Hey maar wat ontzettend leuk zeg, misschien kan je op google iets vinden over stalletjes.
Succes in ieder geval!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Cow_horse schreef:Ik nam aan een rijtjeshuis
Hey maar wat ontzettend leuk zeg, misschien kan je op google iets vinden over stalletjes.
Succes in ieder geval!
Ja ik heb al heel wat leuke stallen gezien

Esmeralda schreef:. Neem een vriendin met paard erbij, en klaar ben je.En in de zomer gooi je hem het land op.
) bij de buren gaat aanbellen en vraagt of het geen probleem is en dan gwn een stal in de tuin zet ( niet te groot ) dat er geen probleem zal zijn want je tuin is precies goed afgesloten. van de weg .

Ibbel schreef:Bij klachten van de buren ben je de sigaar, want in een woonwijk mag je niet zomaar een paard zetten, ook niet 1 dag in de week.

Esmeralda schreef:Meid ik zou die pension laten voor wat het is. Stal bouwen met uitloop, tuin is groot genoeg. Neem een vriendin met paard erbij, en klaar ben je.En in de zomer gooi je hem het land op.
dan heb ik ook geen bak e.d meer en aangezien ik nog veel les rij heb ik dat wel nodig
lhOveSs_siDj schreef:
@ Esmeralda
waarom persee een vriendin erbij. Ik bedoel dat paardje staat achter in je tuin dus.. ik fiets elke dag kwatier halfuur naar mijn paardje toe ALLEEN.. En ik ben eigenlijk blij dat er geen vriendin bij mij op stal staat.. dan rij ik een stuk minder serieuzer omdat ik dan aant kletsen ben.
maar goed ik zou net als jouw wel mijn paardje daar gewoon voor altijd neer zetten..!!
Jol1 schreef:Trouwens ik heb op tv weleens gezien dat mensen een pony in Den Haag in de achtertuin hadden. Ze moesten met de pony door de gang! En het was niet verboden!!!!
Ibbel schreef:Jol1 schreef:Trouwens ik heb op tv weleens gezien dat mensen een pony in Den Haag in de achtertuin hadden. Ze moesten met de pony door de gang! En het was niet verboden!!!!
De Schilderswijk in Den Haag staat hierom bekend. Het is wel degelijk verboden - ook in Den Haag, maar wordt in de Schilderswijk getolereerd, omdat anders op z'n Haags gezegd de pleuris uitbreekt.
Jess_Garr schreef:@ splash: Jaa heb ik al gekeken en ook al wel iets gevondenen anders flanst mn pa wel wat in elkaar
![]()
En onze buren kunnen er absoluut geen last van hebben omdat we een vrij groot oppervlakte hebben...
Dit is in het begin van de tuin gemaakt
Zo ver je kunt kijken is onze oppervlakte

gouda schreef:Maar komt je paardje daar alleen te staan dan? Mijn paard zou dat echt niet tof vinden, ze zou de hele buurt bij elkaar hinneken.

)
Heb je thuis een rijbak + weiland?