wat vinden jullie van deze rijbroeken?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 20:34

De bruine heeft een vriendin van mij. Vind het geen mooie broeken. Kleurstellingen zijn leuk en op het oog zien ze er goed uit, maar de stof is niet denderend (soort geruwd katoen). Zij had al na 1x rijden van die pluisjes aan de binnenkant van haar benen en nu (na 4x rijden) hebben de naden het op de plekken van de chaps begeven. Dan zijn het toch wel dure broeken!

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 20:35

vivanes schreef:
Wat een walgelijke rijbroeken! Is niets voor mij.

TS vraagt of iemand ervaring heeft met deze rijbroeken. Ze vraagt niet of je de broeken "walgelijk" vind of niet. Dus dat ongezouten commentaar hoeft niet.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 20:41

Ik heb geen ervaring met deze rijbroeken, maar zijn ze dan nergens anders te koop? (off topic, bovendien is [***] een mooi dorpje hoor, neem je paard maar mee je kunt meteen je nieuwe broek uitproberen in de mooie natuur )!! Ik denk dat ze in de grotere ruitersportzaken ook wel te koop zijn, wat meer bij jou in de buurt.

haffiefreak

Re: wat vinden jullie van deze rijbroeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 20:44

@loveshadow Dat op het paard naar dwingeloo lijkt me geen goed plan Het is vanaf hier al 1,5 uur met de auto en heb helaas geen eigen paard

Ontopic: Zo heel veel grotere ruitersportzaken hebben we hier in het oosten niet echt (omgeving hengelo)

haffiefreak

Re: wat vinden jullie van deze rijbroeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 12:28

Ik wil er misschien ook een dekje bij (bij die blauw rijbroek) Ik zelf dacht aan de blauw two tone of de lichtblauwe van harry's horse
Welke zou mooier zijn?? En welke maat moet ik dan hebben voor een haflinger??

Groeten haffiefreak