Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Alleen als ik rijd of longeer dan krijgt ie beschermers om. Elisa2 schreef:Faniek schreef:Helemaal niks.
Ze moeten op hun eigen benen kunnen lopen kun je overal wel bescherming voor omdoen. Paard kan nog steeds uitglijden en een been breken met bescherming kun je ook schade aanrichten.
Helemaal mee eens!
ArieLover schreef:5 jaar een paard in de wei gegooit zonder beenbescherming.
Daarvoor ook altijd zonder beenbescherming.
Twenters, dus veel spelen; nooit problemen.
. ikke schreef:Helemaal niks. Mijn paarden staan zomer en winder de hele dag buiten. Die hebben dus geen enkele aanleiding om dolle dingen te gaan doen.
Alleen als het horizontaal regent, blijven de paarden binnen.
ikke schreef:Helemaal niks. Mijn paarden staan zomer en winder de hele dag buiten. Die hebben dus geen enkele aanleiding om dolle dingen te gaan doen
Gjilke schreef:ikke schreef:Helemaal niks. Mijn paarden staan zomer en winder de hele dag buiten. Die hebben dus geen enkele aanleiding om dolle dingen te gaan doen
De mijne staan ook de hele dag buiten.
Zoals mirgino al zegt, dat zegt dus echt helemaal niks he...

ikke schreef:
Toch apart dat geen enkel paard bij ons op stal reden heeft tot dolle acties. Zegt dat iets over de paarden, of over de manier waarop ermee wordt omgesprongen......?
gekke_koei schreef:op mijn vorige stal?? gebruikten ze allemaal kappen.. hm.. maar toch allemaal peesblessures.. ik blijf het dan zo knap vinden dat je dan kan vertrouwen op zo'n beschermer?.