Water en Wintec...

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 08:13

Je moet hem niet voor de verwarming laten drogen LauEef, zoals Kris25 al zei, want dan kunnen er scheurtjes ontstaan

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 08:47

Ik heb hem wel eens onder de tuinslang gehad om de modder eraf te spoelen. ( bezoekje aan de genieput in Havelte) Natuurlijk doe je dat niet iedere dag, misschien 1 keer per jaar. Maar hij heeft er niet van geleden!

Idioteque

Re: Water en Wintec...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 08:53

Als het geregend heeft zit ik na 2 dagen nog op een nat zadel... Maar ik heb er eentje met een soort van suede er overheen en ik weet niet of je die wil...
Verder vind ik het een super zadel... heb hem nu 4 jaar, heb hem nog nooit schoongemaakt en hij ziet er nog prima uit.

gekke_koei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 11:17

gaat prima hoor, ik maak hem nl schoon met water en zadelzeep
nou hij heeft er in een jaar tijd nog geen schade van geleden. de leren stukken moet je natuurlijk wel even met zadelzeep en olie behandelen alstie nat is geweest, anders wordt dat stug en breekt het sneller, maar de suede stukken kunnen gewoon tegen water.

heb ook nog nooi op een nat zadel gereden, hij droogt snel zat om de volgende dag weer tekunnen rijden