Hulsebos-zadel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Odin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 09:03

Ik heb al ruim 4 1/2 jaar een Hulsebos dressuurzadel (weet eigenlijk niet welk model) en het bevalt me uitstekend. Ook de service is bij mij tot nu toe altijd prima geweest. Vandaag komen ze om mijn zadel pas te maken op mijn nieuwe paard. Ik ben benieuwd...

DinkeyGirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 11:41

Ik heb sinds 2 weken ook een hulsebos en het zit zoooooo zaaaalig! Hij ligt ook goed op mijn paard, en de service tot nu toe is gewoon super geweest! Voor mij ook nooit meer anders

joelle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 12:16

Ons eerste dressuurzadel is van hulsebos geweest, geweest ja, want na 9 jaar ging de boom kapot en bleek er een JC boompje in te zitten. Wij hadden wel als eerste een bruin Hulseboszadel, was eigenlijk een showmodel, en de zadels zijn later wel van betere kwaliteit geworden.

Ritmisch

Re: Hulsebos-zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 12:24

hmmm al twee gebroken bomen... Zou dat toeval zijn?

Yell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 12:52

Denk ik wel, want ik ken veel mensen met een hulsebos zadel, ook oudere zadels. Die nog gewoon super goed zijn.

Maar trouwens, daaleman maakt ook zadels op maat, en die zijn ook zeer goed !

#Ymke#

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 12:58

Yvonniej schreef:
Denk ik wel, want ik ken veel mensen met een hulsebos zadel, ook oudere zadels. Die nog gewoon super goed zijn.

Vraag me af hoeveel mensen aandelen hebben in daaleman?
Elke keer als iemand een topic opent over hulsebos word er meteen met daaleman gegooit.

joelle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 13:00

#Ymke# schreef:
Yvonniej schreef:

Vraag me af hoeveel mensen aandelen hebben in daaleman?
Elke keer als iemand een topic opent over hulsebos word er meteen met daaleman gegooit.

Misschien komt dat omdat ze beide in de buurt van elkaar zitten!
Wij hebben ook eerst een Hulsebos gehad, en hebben nu een Daaleman

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 13:07

Ritmisch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 14:30

Thanx!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 14:36

Was ook heel blij met mijn H zadel maar na de 1e x opvullen zei mijn instructeur die zelfde week nog: " je moet je zadel laten opvullen....." Daar mijn paard rugklachten kreeg liet ik de fysio er naar kijken en die zei dat t zadel helemaal scheef was en zo tegen 1 kant v zijn schoft drukte: laat ie daar nou kissingspines hebben: AU!
Heb vervolgens t zadel weggebracht naar n ander (zonder dit verhaal er bij) en ook daar werd gezien dat t zadel heel scheef was!
Als dit alleen bij mij zo was, ok maar er zijn op stal hier heeeeel veel negatieve verhalen over de medewerkers v H, de service is klote en H is niet meer wat t was.
Dit is dus mijn laatste H!

Ritmisch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 15:01

toch blijf ik het raar vinden dat er zoveel verschillende reacties komen..

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 15:30

Volgens mij heeft dat te maken (geen ervaring, maar wat ik me kan herinneren van reacties hier op bokt), met wie er komt. Of de "vader" zeg maar komt, of de "zoon".
Maar dat zou iemand even moeten bevestigen. Maar dat stond mij bij...

Walco_Aqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 18:44

Mijn zus heeft ook een Hulsebos zadel. Het zit echt superfijn. Als er iets met je zadel is komt die meneer meteen langs om te kijken. Ik vind de service niet slecht, maar ja dat kan misschien verschillen bij de mensen. Ze heeft het zadel nu denk ik 2 of 3 jaar en het ligt perfect.

DinkeyGirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 19:23

Vonnie84 schreef:
Volgens mij heeft dat te maken (geen ervaring, maar wat ik me kan herinneren van reacties hier op bokt), met wie er komt. Of de "vader" zeg maar komt, of de "zoon".
Maar dat zou iemand even moeten bevestigen. Maar dat stond mij bij...

Dat heeft er volgens mij niets mee te maken, het aanmeten werd bij mij gedaan door een jonge vrouw van mijn leeftijd en het afleveren door een jonge man van denk ik 35 ofzo? Ze hebben daar heus wel meer mensen in dienst dan alleen de vader en de zoon hoor!

Wat betreft de service, het hangt er ook vanaf hoe je zelf met die mensen omgaat. Sommige mensen kunnen erg hooghartig overkomen of dat gewoon zijn, en dat soort mensen help ik zelf in mijn eigen beroep ook niet graag. Iemand die vriendelijk is en netjes blijft, rustig vraagt hoe of wat, behandel je zelf ook zo.

Ik heb nooit problemen met hun gehad, zowel niet met de medewerkers op kantoor als met degene die mijn zadel kwamen passen en afleveren. Dat waren 4 verschillende jonge mensen die mij allemaal fantastisch geholpen hebben, ook al hing ik 80x aan de telefoon.

Okej er zullen ook bij hulsebos dingen fout gaan, maar net als wij zijn het ook maar mensen. Het valt mij op dat degenen die met negatieve verhalen over HB reageren, heel vaak mensen zijn die het hebben van horen zeggen, en die niet uit ervaring spreken.

Ik heb 3 jaar zadelellende achter de rug, ben zo vaak belazerd dat ik 2 HB zadels had kunnen kopen. Maar deze 4 mensen hebben mij ontzettend goed en snel geholpen, en ik ben reuze blij met ze!

heleenxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 21:35

Wij hebben zo'n 15 jaar geleden een hulsebos-zadel gekocht. Dat was een drama! Binnen een half jaar waren er 2 singelstoten afgebroken, evenals een beugelriem en de verf bladderde af. Ik heb toen gezworen er nooit meer een te kopen.
Maar:
Ben toch weer gezwicht. De kwaliteit is wel erg vooruitgegaan heb ik gemerkt.
Ik ben net de trotse eigenaresse van een gloednieuw hulsebos-springzadel!