vakantie op de veluwe met paard, adressen gezocht!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sempre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 22:06

laat je weten wat het wordt ??

shellyibibio

Re: vakantie op de veluwe met paard, adressen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 22:08

http://www.paalhoeve.nl

de website is niet onwijs groot maar ik ben er zelf geweest dus ik zal er wat over vertellen.

het is een sta-caravan park met een manege. de manege staat niet in combinatie met het caravanpark maar licht er maar 10 meter naast dus je kan zo naar de paarden. het licht in Kootwijk, vlak bij de natuur. je kan zo het bos in rijden en het gebied is erg groot (ik ben er met een vriendin 4 uur verdwaald geweest ) Je kan evt ook een paard huren maar dan moet er wel begeleiding mee. of je er kan vissen weet ik niet maar fietsen kan wel heel goed. er zijn bijna evenveel wandel/fiets als ruiterpaden. er is ook een hele grote zandverstuiving (waar je eigenlijk niet te paard opmag maar wel heel coowl is voor een rengalopje!!) en verder vind je er heide naaldbos loofbos enz enz.. wij hebben zelfs een paar herten en zwijnen gezien.. het is echt de moeite waard!!!

curly2day

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 22:12

Woody ranch, gezien, vind uitrij mogelijkheden, niet je van het, zoals we het op de veluwe zeker wel beter kunnen hebben.
De paalhoeve inderdaad, de kamp, kootwijk geloof ik, is wel voor kampen, maar misschien kun je daar ook wel stallen/weide huren.

Nicole85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 07:50

Nancy_evita schreef:
laat je weten wat het wordt ??

Ik ga het laten weten, ga vandaag eens wat rondbellen en info vragen

Bedankt voor de suggesties, heb er zin in als ik dat zo zie!!!!