Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Maar als ik jou was zou ik zeker je ogen en oren open houden voor een ander stekkie
.
. Misschien zit er nog wat bruikbaars voor je tussen.

Maar door de bank genomen kun je er prima rijden en hij is vrijwel altijd droog.Mariek1983 schreef:Ja dank je! Heb me al goed verdiept in de topics... Nu de rest nog... Scheelt wel dat er nog anderen zijn die dezelfde mening delen! Zag dat jij op de Boleem staat nu. Is echt een super stal of niet dan![]()
Urielle schreef:Hangt er vanaf hoe zwaar de bodem is. Mijn huidige bak is ook redelijk zwaar in vergelijking met de bodem van de stal waar ik mijn paard kocht, daarop leek hij wel een pingpongbalMaar door de bank genomen kun je er prima rijden en hij is vrijwel altijd droog.
Bij een nieuwe stalling moet ik het eens zijn met de bak EN de verzorging.
sjakie schreef:had je die mensen nog gesproken over mogelijke verbeteringen?
. Mariek1983 schreef:Nou ik kwam vandaag op stal en kreeg te horen dat de staleigenaren een beetje boos waren omdat wij steeds naar de binnenbak gaan in de buurt. Dan moesten we daar maar gaan staan, want ik kon ook rijden op de eigen stal want die bak was goed.
Nou dus dat was dan meteen duidelijk, heb gezegd dat deze bak niet goed was want hij is loodzwaar voor mijn paard.
Daar werd verder niet op gereageerd, dus ja denk toch dat ik daar dus niks hoef te verwachten qua verbeteringen....
Ik baal nu echt heel erg.....
Toch een verkeerde beslissing genomen qua stal
kan ook dat ze gewoon moet wennen in een nieuwe bodum
Citaat:
Ik heb ff de foto's gekeken die je een tijdje terug hebt geplaatst viewtopic.php?f=53&t=511983&hilit=, zo te zien vind ik het persoonlijk meevallen kan ook dat ze gewoon moet wennen in een nieuwe bodum