Wie heeft zijn paard op rust gehad??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Jol1

Re: Wie heeft zijn paard op rust gehad??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 23:45

Onze overbuurman heeft zijn wilgen vandaag geknot. We hebben een stammetje opgehaald en dat in haar box gelegd. In ieder geval weer wat afleiding door het knaagwerk daaraan. Volgende week woensdag uitslag of het goedkomt. Het is erop of eronder.......

HocusTivoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 09:01

Tivoli heeft onlangs ook boxrust gehad. Ik had een speelbal gekocht (deed hij alleen niks mee), een lick-it (binnen één dag opgegeten!) en een stalspiegel. Die stalspiegel is toch wel het grootste succes! Hij staat er ontzettend vaak voor en dan staat hij gewoon weg te dromen. Gezellig met z'n spiegelbeeld-vriendje, of hij vindt zichzelf gewoon ontzettend knap, haha. Verder heeft hij heel veel ruwvoer (goed hooi) gehad en met voertijd een bak zemelen en een beetje granenmix met water gemengd.

wizewo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 11:35

We duimen voor je

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 12:24

Een stalspiegel? Nog nooit van gehoord maar wel een goed idee zeg! Waar koop je zoiets?

HocusTivoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 13:10

twinducklin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 13:55

Die van mij heeft ook dik 3 maanden op rust gestaan. Ze mocht wel stappen dus heb haar vanaf de eerste dag los in een ( rij ) bak buiten gezet. Ze bleef redelijk rustig en stapte de hele dag door alleen als ze een keer schrok van iets wilde ze weleens een drafje doen voor een paar meter, maar ik vond dat gezonder in haar situatie dan alleen aan de hand stappen. Ook hebben we veel wandelingen buiten aan de hand gemaakt

kinky01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-06 18:15

Ik zou het graag willen maar die van mij kan ik echt niet in een bak losgooien. In een klein bakje (rond met een diameter van 10 meter) gaat ze al steigeren en bokken. Als ze de ruimte heeft gaat ze echt heel hard rennen.
Verder doet ze het prima !!

We poetsen, wandelen en grazen heel wat af!!!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 16:58

lekker je paard gaan vertroetelen en wasseb